فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج جام حذفی/ پرسپولیس با غلبه بر آلومینیوم حریف پتروشیمی شد

 

فوتبال روز:در ادامه رقابتهای جام حذفی باشگاههای ایران تیمهای پرسپولیس ، پتروشیمی تبریز و مس رفسنجان حریفان خود را شکست دادند.

پرسپولیس 3ـ آلومینیوم هرمزگان یک 

 

گل‌ها: باقری(2)، (41)، خلیلی(1+45)برای پرسپولیس، هادی دهقانی (1+90) برای آلومینیوم
ورزشگاه آزادی، تماشاگر 20 هزارنفر
داور: شاهین حاج‌بابایی
اخطار: نوروزی(پرسپولیس)، تیغ‌نورد، شریفی(آلومینیوم)
  

پرسپولیس: میثاق معمارزاده، سپهر حیدری، علیرضا محمد، شیث رضایی، ابراهیم شکوری، کریم باقری، عادل کلاه‌کج، حسین بادامکی(52 تیاگو)، هادی نوروزی، حوارملامحمد، محسن خلیلی(70 مجتبی زارع)
 سرمربی: علی دایی
 

 آلومینیوم: لوییز فراناندو، بهرام جعفرقلی‌زاده، مسعود رزم‌پوش، مکی شریفی، محمود تیغ‌نورد، اکبر صادقی(46 سعید رهرو)، وحید حمدی‌نژاد، ابوالفضل ابراهیمی، مصطفی عاقلی(72عباس براق‌قویی)، آلمیدین اوتا، آرسیم پروپولی(46 هادی دهقانی)
سرمربی: وینکو بگوویچ 
 

شرح گل : 1ـ0(پرسپولیس): در دقیقه 2 سانتر علیرضا محمد روی خط 18 قدم نصیب کریم باقری شد که کاپیتان سرخپوشان پس از کنترل توپ با شوت سرکش خود دروازه آلومینیوم را هدف قرار داد که توپش پس از برخورد به تیرک عمودی دروازه داخل دروازه جای گرفت.
2ـ0(پرسپولیس): در دقیقه 41 ضربه ایستگاهی کریم باقری با یک و دو مناسب این بازیکن و حوارملامحمد همراه شد که کاپیتان سرخپوشان با کنترل توپ در محوطه شش قدم و ضربه دقیق به سمت دروازه توپ را در درون دروازه آلومینیوم جای داد.
 3ـ0(پرسپولیس): 1+45 اوت کوتاه ابراهیم شکوری به حوارملامحمد رسید این بازیکن با پاس دقیق خود در محوطه شش قدم محسن خلیلی را صاحب توپ کرد که ضربه دقیق خلیلی سومین گل را برای سرخپوشان همراه داشت. 3ـ1(آلومینیوم): 1+90 غافلگیری مدافعان پرسپولیس توپ در محوطه شش قدم به هادی دهقانی رسید که با ضربه پشت سر یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کرد. 
 

 اتفاق ویژه: پیروزی علی دایی و تیمش در مقابل وینکو بگوویچ که در برهه‌ای سرمربیگری سرخ‌ها را بر عهده داشت اتفاق ویژه این دیدار بود. در زمان مربیگری ویکنو در پرسپولیس علی دایی به عنوان کاپیتان سرخ‌ها در پرسپولیس بازی می‌کرد. 

 

پتروشیمی صفر- برق شیراز صفر 

 

جدال تیم های لیگ یکی را تبریزی ها توانستند از تیم دوم جدول گروه دوم ببرند. جالب ترین اتفاق این بازی مقهور شدن مارتین رائول دروازه بان برق شیراز بود که از چهار پنالتی بازیکنان پتروشیمی فقط یکی را مهار کرد در حالیکه فصل قبل روی ضربات پنالتی درخشش فوق العاده ای مقابل استقلال داشت.
از آن سو برقی ها حتی یک بار هم نتوانستند از روی نقطه پنالتی دروازه پتروشیمی را باز کنند تا قهرمان سال 76 جام حذفی در مرحله یک هشتم با این بازی ها وداع کند و چشم انتظار برنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم هرمزگان باشد. 

 

مس سرچشمه2- ابومسلم ۲ 

 

دیدار تیم های مس سرچشمه رفسنجان و ابومسلم مشهد در پایان 120دقیقه با نتیجه 2-2 به پایان رسید اما در ضربات پنالتی مس توانست به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی صعود کند.
ابومسلم در این بازی با ترکیب مجید غلام، سعید عبدالله پور(51- داود)، وحید عسگری ، عبدالجبارمومونی، ابراهیم لوینیان، فرشاد بهادرانی، علی حقدوست، امجدشکوه مقام (51- سعید خانی)، رضا ناصحی، محمد حسن رجب زاده و جراردوجونیور به میدان رفت.
مس سرچشمه در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت و بیشتر اوقات بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و بسیار بهتر از ابومسلم لیگ برتری ظاهر شد. این تیم در نیمه اول روی یک غافلگیری گل خورد اما در ادامه بازی توانست این گل را جبران کرده و در پایان در ضربات پنالتی که با نتیجه به سود به پایان رسید
ناصحی و لوینیان برای ابومسلم دو پنالتی از دست دادند که هدر رفتن پنالتی لوینیان کار را تمام کرد. بهادرانی و دانش دوست ، عسگری ، سیدعباسی و سعید خانی پنالتی هایشان را تبدیل به گل کردند.
داوری این بازی را رحیم مهرپیشه برعهده داشت و این دیدار یک اخراجی داشت که دروازه بان مس سرچشمه رفسنجان یعنی جواد حاج باقری از بازی اخراج شد.  

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد