فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جام حذفی/انتقام استیل‌آذین از استقلال در جشنواره گل آزادی

 

فوتبال روز:تیم فوتبال استیل آذین در دیداری پرگل و جذاب 5 بر 4 استقلال را شکست داد.

 

استقلال 4ـ استیل آذین5 

 

گل‌ها: فرهاد مجیدی(23)،سیاوش اکبرپور(74)، حنیف عمران‌زاده(77)، جان‌واریو(80) برای استقلال،
حنیف عمران‌زاده(گل به خودی)(27) مهدی مهدوی‌کیا (56)، حسین کعبی(62)، علی کریمی(85- پنالتی)، هادی نوروزی(105)برای استیل آذین
ورزشگاه آزادی ، تماشاگر 10هزارنفر
داور: تورج حق‌وردی
اخطار:حنیف عمران‌زاده، کیانوش رحمتی، حیدری(استقلال)، حمید شرفی، لک چیرا(استیل آذین)
اخراج: هادی شکوری(119)، سیاوش اکبرپور(120) (استقلال)
 

 استقلال: محمد محمدی، خسرو حیدری، حنیف عمران‌زاده، هادی شکوری، پژمان منتظری، مهدی امیرآبادی(67 هاشم بیک‌زاده)، حسین کاظمی، کیانوش رحمتی(65 سیدمهدی سیدصالحی)، فابیو جان‌واریو(امیرحسین صادقی)، سیاوش اکبرپور، فرهاد مجیدی
سرمربی:‌ صمدمرفاوی 
 

استیل آذین: حمید نشاط‌جو، لک چیرا(82 رضا نوروزی)، مهدی محمدی، کاظم‌ برجلو، حمید شرفی، امیر شاپورزاده(67 علیرضا نیکبخت)، حسین کعبی(107 محمدرضا مهدوی)، مهدی مهدوی‌کیا، حامد کاویانپور، محمد غلامی،‌علی کریمی 
 سرمربی: حمید استیلی 
 

شرح بازی : شاید این بازی همیشه با زیبایی و هیجانی که آفرید به یاد آورده شود، اما این هیجان و زیبایی ناشی از کیفیت فنی دو تیم یا حتی درخشش فوق انتظار ستارگان آنها نبود. اشتباهات پیاپی مدافعان دو تیم و البته اشتباهات مرگبار داور که اگر نبود شاید بازی جریانی معمولی تر طی می کرد. به هر حال همین است. باید اشتباهاتی اینقدر گسترده رخ بدهد که ما یک بازی نه گله و زیبا در فوتبال ایران ببینیم. فوتبالی که تقریبا دو سوم بازیکنان شاخص دو تیم سرشناس آن از دقیقه هفتاد نای راه رفتن نداشتند و اتفاقا مربیان هیچ کدام از دو تیم نیز برنامه ای برای تغییر این وضعیت نشان ندادند. در چنین شرایطی البته بازیکنان بزرگ تاثیر همیشگی خود را نشان می دهند. همچنان که مهدوی کیا، علی کریمی و فرهاد مجیدی شاخص تر از همبازیان خود بودند و البته مهدوی کیا بعد از یازده سال ورزشگاه آزادی را به احترام به خود واداشت. به نظر می رسد که این پایانی تراژیک و غمبار برای تماشاچیان استقلال بود. حضور کم تعداد تماشاچیان و البته لیدرهای پرشماری که منتسب به سیستم اداری باشگاه هستند باعث شد چندان صدای اعتراضی برخلاف معمول از تماشاچیان استقلال شنیده نشود. اما به هر حال استقلال اهداف عمده خود را از دست داد. این تیم اکنون فقط برای مقام سوم خواهد جنگید و صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا که هر دو اهدافی دشوار به نظر میرسند و البته از سوت پایان این بازی به بعد تماشاچیان استقلال بیشتر به واعظ فکر خواهند کرد، قلعه نویی را به خاطر خواهند آورد و همه آن مجادله های اول فصل را که همه میدانند اکنون برنده نهایی آنها کیست.

 شرح گل‌ها: 

 1ـ0(استقلال): در دقیقه 23 ارسال حسین کاظمی با ضربه سر فرهاد مجیدی گل اول بازی به ثمر رسید. 1ـ1(استیل آذین): ارسال مواج مهدی مهدوی‌کیا در دقیقه 27 روی دروازه استقلال در شلوغی محوطه آبی‌پوشان ضربه سر حنیف عمران‌زاده که به قصد دفع توپ به آن ضربه زد به اشتباه درون دروازه استقلال جای گرفت.
1ـ2(استیل آذین):دقیقه 56 ضربه ایستگاهی مهدی مهدوی‌کیا از پشت محوطه 18 قدم به زیبایی در درون دروازه استقلال جای گرفت.
1ـ3(استیل آذین): در دقیقه 62 روی ضدحمله‌ای حامد کاویانپور محمد محمدی را از دروازه بیرون بود دریبل زد و با پاس عرضی خود توپ را به حسین کعبی رساند تا دروازه خالی از دروازه‌بان استقلال برای سومین‌بار باز شود. 2ـ3(استقلال): در دقیقه 74 شوت سیاوش اکبرپور از پشت محوطه جریمه با برخورد مدافعان استیل آذین در درون دروازه استیل آذین جای گرفت.
3ـ3(استقلال): در دقیقه 77 ارسال هاشم بیک‌زاده در محوطه شش قدم به حنیف عمران‌زاده رسید که ضربه روی پای حنیف عمران‌زاده گل تساوی‌بخش را برای استقلال به ارمغان آورد.
3ـ4(استقلال): در دقیقه 80 شوت جان واریو که روی دفع ناقص مدافعان استیل آذین شکل گرفت دور از دستان حمید نشاط‌جو تبدیل به گل چهارم شد.
4ـ4(استیل آذین): در دقیقه 85 خطای حنیف عمران‌زاده روی حسین کعبی باعث شد داور به نشانی پنالتی در سوت خود بدمد و علی کریمی با یک ضربه چیپ موفق به گلزنی شد تا بازی برای تعیین تیم برنده به وقت‌های اضافه کشیده شود.
5 ـ4(استیل آذین): در دقیقه 105 ضدحمله‌ای به نفع استیل آذین شکل گرفت که رضا نوروزی با فرار از دست مدافع استقلال با ضربه‌ای دقیق دروازه‌ استقلال را برای پنجمین‌بار باز کرد. 
 

اتفاق ویژه: استیل آذین در شرایطی در ماراتون فوتبال جواز صعود به مرحله بعد را به دست آورد که پیروزی سه بر یک را از دقیقه 74 تا 80 با شکست 4 بر 3 عوض کرده بود و در نهایت با به ثمر رساندن گل تساوی در دقیقه 85 تیم برنده این دیدار در دقایق وقت اضافه شناخت شود. اخراج هادی شکوری و سیاوش اکبرپور در دقایق پایانی وقت اضافه دوم به خاطر خطای شدید روی بازیکنان استیل آذین نیز از اتفاق ویژه این بازی بود. 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد