فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز سه شنبه ۱۱اسفند ماه

مهم ترین عناوین مطبوعات ورزشی  

فوتبال روز:مهمترین عناوین روزنامه های ورزشی امروز سه شنبه ۱۱اسفند ماه به شرح زیر است:

 

ایران ورزشی : 

- دایی: باید از حق بازیکنانم دفاع می کردم.
- داوطلبانه برای پنجمین بار به اتاق دوپینگ رفتم
- مجیدی: گفتم مرا کالبد شکافی کنید.
- بازیکنان آمدند اما از تماشاگر خبری نیست.
- واعظ آشتیانی به بازیکنان استقلال: شما مردانه باختید.
- مرفاوی: این باخت به صد پیروزی می ارزید.
- بیانیه کاشانی در حمایت از تیم ملی: چهارشنبه همه به آزادی می رویم.
- صادقی: حنیف بهترین مدافع ایران است،‌ نه پرسپولیسی ام نه این تیم را دوست دارم.
- بیداریان: ورود شنا به مدارس پشتوانه تیم ملی را می سازد.
- جام اول به شیاطین رسید، پرچم یونایتد بر فراز ویمبلی.
- بنتیس: بارسلونا هم می خواهد از بلکبرن تقلید کند.
 

استقلال جوان :
- صادقی: پرینت موبایلم را بگیرند، به لیدرها زنگ نزدم.
- جریمه ۵۰۰ هزار تومانی آبی پوشان برای باخت مقابل استیل آذین.
- گفته بودند خطا نکنید مهدوی کیا خوب می زند
- محمدی: آن توپ را هیچ دروازه بانی نمی توانست بگیرد.
- کری از ۱۰۰ هزار نفری تا کمپ
- عمران زاده: خوش شانس بودید که بدشانس بودیم.
- شکایت استقلال از استیل آذین، حضور کیا غیرقانونی بود.
- هفته بیستم لیگ برتر والیبال، ناکامی تیمهای شمالی در جدال بالانشینان.
- مربی تیم ملی کشتی فرنگی: در ۷ دوره جهانی و المپیک به هاشم زاده فرصت داده شد.
- بکام: بازگشت به اولدترافورد هیجان انگیز است.
- ابراز رضایت آلوز از بازگشت.
 

پیروزی : 

- دایی را رو در روی عابدزاده قرار ندهید!.
- دایی: عابدزاده می تواند فقط در تمرین نت برداری کند
- عابدزاده: فعلا سکوت می کنم.
- خوردبین: دایی رهبر ارکستر پرسپولیس است.
- ایران - ترکیه به زودی مقابل هم.
- مذاکره سعیدلو با سعید آذری.
- کفاشیان: حتما استقلالی ها انتظار دارند گریه کنم.
- پذیرش استعفای ملک زاده پس از ۴ ماه، سلیمانی سرپرست فدراسیون اسکواش شد.
- دومین مسابقه انتخابی تیم ملی تکواندو.
- اورا: جام جهانی بزرگی خواهیم داشت.
- خستگی عامل شکست یوونتوس.
- فرگوسن: اوون فصل بعد هم با ماست.
 

ابرار ورزشی : 

- کفاشیان:حتما استقلالی ها انتظار دارند من گریه کنم.
- مبعلی در تمرین تیم ملی مصدوم شد.
- عنایت:پنالتی استیل اذین کاملا به حق گرفته شد.
- حق وردی:استقلالی ها چون باخته اند می گویند داور کوچکی هستم.
- باشگاه استقلال:حرکت هواداران مورد تایید ما نیست.
- رضازاده:در مسائل فنی وزنه برداران دخالت نمی کنم.
- ادبایور:هرگز به ارسنال باز نخواهم گشت.
- فرگوسن و سر اغاز فتوحات.
- اوون مصدوم شد.
 

خبر ورزشی :
- حمله تماشاگران استقلال به کفاشیان و تاج.
- واکنش کفاشیان به بیانیه استقلال؛ نمی توانم گریه کنم!.
- دایی: عابدزاده فقط اجازه یادداشت برداری از تمرین را دارد.
- مصدومیت مبعلی در تمرین دیروز تیم ملی.
- کریمی صبح تمرین کرد، بعداز ظهر آب درمانی.
- خداداد: بوی لیست قطبی همه جا را برداشته است!.
- ایران در کنفدراسیون آسیا کاندیدا ندارد.
- ۸ تیم در مرحله نهایی لیک دسته یک کاراته.
- آدبایور، ونگر را به مناظره تلویزیونی دعوت کرد.
- رونی سی و چهارمین جام را به فرگوسن هدیه داد.
- ریبری بایرن را به صدر جدول برد.

۹۰: 

- اسطوره به دعوت قطبی در اردوی تیم ملی، حجازی امشب ملی پوش می شود.
- دایی: عابدزاده در پرسپولیس من هیچ جایی ندارد.
- دکتر سعیدلو با آذری تماس گرفت،‌ با پروین دیدار می کند!.
- یک روز بعد از نمایش تماشایی استیل آذین
- استقلال، تمرین مشترک جادوگر و ۲ استقلالی در تیم ملی.
- داور بازی استقلال - استیل آذین؛ تنها اشتباه من اخراج نکردن حنیف بود.
- اعتراض استقلال به تغییر تاریخ بازی سپاهان.
- بیانیه هواداران استقلال خطاب به واعظ، صادقی را نمی خواهیم،‌ باید برود.
- صادقی: نه پرسپولیسی هستم، نه قرمزها را دوست دارم.
- به اولدترافورد وفادار خواهم ماند، ویدیچ: رونی غیرقابل مهار است.
- دل پیرو: دروضعیت اورژانسی هستم.
- اشلی کول هم در آستانه خداحافظی

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد