فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شکایت استقلالی ها از مهدوی کیا

شکایت استقلالی ها از مهدوی کیا 

فوتبال روز:حضور مهدی مهدوی کیا در تیم استیل آذین و صادرشدن کارت بازی او پیش از موعد مقرر حاشیه های زیادی را برای این تیم بوجود آورد.

 

 بعد از اینکه باشگاه پیکان شدیدا به این قضیه معترض شد و تهدید به شکایت به فیفا کرد این بار نوبت استقلالی هاست تا به این قضیه معترض شوند.
 استقلالی ها که به هیچ قیمتی نمی خواهند باخت از جام حذفی را باور کنند به دنبال راههای گوناگون هستند تا از راه های خارج از زمین سبز شاید بتوانند امیدی به بازگشت پیدا کنند. واعظ آشتیانی اکنون کورسوی امیدش برای بازگشت به جام‌حذفی را در مکاتبات این باشگاه با فیفا جست‌وجو می‌کند. در همین راستا دستور پیگیری حقوقی این ماجرا صادر شده و مسئولان باشگاه استقلال که قرارداد مهدوی‌کیا با استیل‌آذین را غیرقانونی و برخلاف قوانین بین‌المللی می‌دانند با استخدام یک وکیل مجرب قصد دارند شکوائیه مفصلی را تنظیم کنند و به عالی‌ترین مرجع رسیدگی ببرند.
رابطه تیره واعظ با کفاشیان و مدیران ارشد فدراسیون فوتبال باعث شده باشگاه استقلال بدون رایزنی با فدراسیون مستقیما با فیفا مذاکره کنند. طبق ادعای باشگاه استقلال، مهدوی‌کیا پس از پایان مهلت نقل و انتقالات فوتبال اروپا به استیل‌آذین پیوسته و صادر شدن این بازیکن با رابطه دوستانه مسئولان این باشگاه با مدیران فدراسیون فوتبال مرتبط است. 

  

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد