فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

یادداشت ویژه:گزارشگر صدا و سیما طرفدار سرسخت تایلند

entezaei  

فوتبال روز:علی رضا علی فر که معمولا برای گزارش مسابقات بسیار دیر وقت و بعد از ساعت یک نیمه شب در صدا و سیما حاضر می شود، این بار با گزارش یک بازی مستقیم حساس اثبات کرد که چقدر گزینه مناسبی برای همان مسابقات کم بیننده و نه چندان پراهمیت است.

 

 حسن گزارش آن مسابقات این است که آدم همان اول بازی خوابش می گیرد و دیگر از شنیدن کلمات گوهر بار استاد علی فر محروم می شود.
به نمونه ای از اظهار نظر های این تئوریسین بزرگ فوتبال توجه کنید:  

 

1- او از ابتدای مسابقه به نحو عجیبی روی شیوه بازی تیم ملی زوم کرده بود. به عقیده ای تیم ایران به شیوه 4-6 بازی می کرد. ای در حالی بود که شجاعی به عنوان بازیکن نوک حمله از حمایت دو بازیکن کناری، خلعتبری و معدنچی بهره می برد.  
 

2- جناب سرهنگ روی مسئله عدم حضور مهاجم تخصصی در ترکیب اقدام به خواندن نفرات ذخیره کرد و گفت:"‌ روی نیمکت  هم یک مهاجم بیشتر نداریم. این در حالی بود که غلامرضا رضایی نیز سرو مر و گنده روی نیمکت نشسته بود و. در نهایت نیز به زمین آمد.
  

3- علی فر با اتکا به خاطرات قبلی خود، عقیده داشت که ایران باید با اختلاف زیاد این بازی را به سود خود تمام کند. این در حالی بود که تایلند با برایان رابسون ، مربی نامداراش برای کسب حداقل یک امتیازو صعود به جام ملت ها به ایران آمده بود. مامریتی که نهایتا در آن ناکام ماند.
  

4- قامت دروازه بان تایلند 185 سانتی متر بود که به عقیده علی فر کوتاه محسوب می شد. 
 

5-در حالی که روی کرنرها و اکثر سانترها حمله وران ایران با بی دقتی توپ را به بیرون می زدند، علی فر گیر داده بود که تایلندی ها در همه نبردهای هوایی موفق شده اند. 
 

6- داور دو پنالتی مسلم روی خلعتبری و رضایی را نادیده گرفت اما علی فر که مدرک داوری هم دارد عقیده داشت که این خطاها در حد پنالتی نبوده است. 
 

7- و در نهایت .... بعد از گل ایران علی فر که چندان راضی به نظر نمی رسید در توصیف برایان رابسون گفت "ابزارها"! هایی که افشین قطبی دارد با "ابزارها"ی او قابل مقایسه نیست. 

 

 منبع:سایت گل 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد