فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

رابسون:قطبی را از زمانی که کمک‌مربی آمریکا بود می‌شناسم

 

فوتبال روز:سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند گفت: با شناختی که از تیم ملی فوتبال ایران به دست آورده‌ام این تیم می‌تواند قهرمان جام ملت‌های آسیا شود.

برایان رابسون سرمربی تیم ملی فوتبال تایلند پس از شکست تیمش مقابل ایران در نشست مطبوعاتی پس از بازی اظهار داشت: به عنوان سرمربی تایلند از این که نتوانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم ناامید شدم. مشکلاتی برای صعود داشتیم که مهمترین آن گلزنی بود.
وی ادامه داد: از زمانی که سرمربی فوتبال تایلند شدم خط دفاعی را به خوبی ساختم و تلاش بسیاری برای تقویت خط حمله تایلندی‌ها و گلزنی تیم انجام دادم اما این مشکل متأسفانه رفع نشد.
رابسون افزود: ایران تیمی فیزیکی بود که در بازی امروز بسیار بهتر از ما بود. برای آنها در جام‌ ملتهای آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم.
وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به انگلیسی‌ بودنش چرا تیم ملی فوتبال تایلند به سبک انگلیسی‌ها بازی نمی‌کند گفت:‌به لحاظ فیزیکی تفاوت زیادی وجود دارد. بازیکنان تایلندی بیشتر تکنیکی هستند و من روی این مورد کار می‌کنم. امروز مقابل ایران ملی پوشان این تیم از لحاظ فیزیکی قوی‌تر بودند و ما مقابل آنها بازی ضعیفی ارائه کردیم.
سرمربی تایلند در مورد فاصله فوتبال ایران و تایلند خاطرنشان کرد: بازیکنان ما امروز خوب جنگیدند و تلاش زیادی به خرج دادند. ما مشکل گلزنی داشتیم و امیدوارم با جوانان خوبی که در تایلند هستند این مشکل به زودی حل شود.
وی در مورد اینکه در نشست مطبوعاتی روز گذشته افشین قطبی از وی تقاضای شماره تلفنش را کرده و او از این امر اجتناب ورزیده است گفت:‌ این موضوع صحت ندارد ما در پایان کنفرانس با هم صحبت کردیم و من شماره‌ام را به قطبی دادم.
رابسون در پاسخ به سؤال دیگری مبنی براینکه تا چه حد قبل از ورود به ایران از قطبی شناخت داشته است، اظهار داشت: من از زمانی که قطبی در تیم ملی آمریکا کمک مربی بود او را می‌شناختم و نامش را شنیده‌ بودم.
وی تأکید کرد: ایران شانس این را دارد که در جام ملت‌های آسیا عنوان قهرمانی را به دست آورد این تیم نفرات خوبی دارد.
سرمربی تایلند افزود: تیم ملی ایران در جناحین از بازیکنان خوبی برخودار است و ملی‌پوشانی همچون علی کریمی، سیدجلال حسینی و هادی عقیلی بازیکنان خوبی هستند که با وجود آنها تیم ملی فوتبال ایران شانس قهرمانی در آسیا را دارد. 
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد