فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

افشین قطبی: احتیاجی به محبوبیت علی کریمی ندارم

 

فوتبال روز:سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا هدف شما از دعوت علی کریمی استفاده از محبوبیت او بود گفت: من احتیاجی به محبوبیت کسی ندارم. تیم ملی تیم افشین قطبی نیست بلکه متعلق به همه مردم ایران است.

افشین قطبی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و تایلند اظهار کرد: به تمام مردم ایران و بازیکنان تیم ملی برای کسب این پیروزی تبریک می‌گویم و خوشحالم توانستیم سومین بازی متوالی را پیروز شویم و در شرایط مطلوبی به جام ملت‌های آسیا قدم بگذاریم.

 

وی ادامه داد:‌ ما سعی کردیم تیمی متشکل از بازیکنان ستاره، باتجربه و جوان را بسازیم. همان طور که پیش‌بینی کرده بودم بازی سختی مقابل تایلند داشتیم. آنها تیم باکیفیت و باانگیزه‌ای بودند که فوتبال بسته‌ای ارائه کرده و سعی داشتند در ضد حملات خطرناک باشند.

 

وی افزود: تیم ایران در این مسابقه به اندازه کافی موقعیت گلزنی داشت. ما تنها در یک سوم انتهایی زمین خوب نبودیم اما بالاخره جذابیت فوتبال باعث شد تا در آخرین لحظات گل پیروزی را وارد دروازه حریف کنیم. دلیل افت یاد شده در بخشی که به آن اشاره کردم خستگی بازیکنان و تمرین کردن آنها فقط در یک روز پیش از بازی بود. بازیکنان ما بسیار خسته بودند. برخی از آنها در این هفته سه مسابقه انجام داده بودند و بعضی هم پس از 72 ساعت دوباره باید بازی می‌کردند.

 

قطبی گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های این مسابقه بازگشت دوباره علی کریمی به تیم ملی بود. او انگیزه و انرژی زیادی را به تیم آورد. کریمی بازیکنی است که هر وقت در تیم ملی حضور دارد باعث می‌شود اطرافیانش هم خوب کار کنند و واقعا تحت تاثیر او قرار بگیرند. کریمی صحنه‌هایی را در این بازی خلق کرد که فکر کنم مردم از دیدنش لذت بردند و همه مردم ایران نفس‌هایشان حبس شده بود. حرکات کریمی واقعا محشر بود و توان ویژه‌ای به تیم ملی القا می‌کرد. تیم ما در نیمه دوم بهتر عمل کرد و توانست با حمایت تماشاچیان موقعیت‌های گلزنی بیشتری را روی دروازه حریف خلق کند.

 

قطبی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا دلیلی داشت برای یک بازی تشریفاتی بازیکن بزرگی چون علی کریمی دعوت شود و بهتر نبود برای مسابقه‌های مهم‌تری از او کمک می‌خواستید، اظهار کرد: کریمی هر وقت به تیم ملی دعوت شود دیر است. شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد و همان طور که گفتم همه بازیکنان از کریمی تاثیر می‌گیرند. همه مردم ایران دوستش دارند. ما تنها 10 ماه تا شروع جام ملت‌ها زمان داریم که بهتر بود او را به تیم ملی دعوت می‌کردیم ضمن اینکه به عید نزدیک می‌شویم و می‌خواستیم او را دوباره به استادیوم آزادی بیاوریم تا به مردم عیدی خوبی بدهیم.

 

قطبی در پاسخ به این سوال که اگر معتقدید تیم ایران خوب بازی کرد پس چرا تماشاچیان در 15 دقیقه پایانی بازی تیم تایلند را تشویق می‌کردند به خبرنگاران گفت: دلیل این مساله را نمی‌دانم بهتر است از کسانی بپرسید که این شعارها را دادند.

 

قطبی در ادامه با واکنش خبرنگاران مواجه شد که پرسیدند چطور از هزاران تماشاچی که به استادیوم آمده بود چنین سوالی کنیم. وی در این خصوص پاسخ داد: در برابر چنین صحبتی فقط می‌توانم سکوت کنم من معتقدم تیم ایران در این بازی خوب بازی کرد. مدیریت سکوها بر عهده من نیست. در تیم ملی فقط وظیفه دارم یک تیم خوب بسازم و روانه مسابقه‌ها کنم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا هدف شما از دعوت علی کریمی استفاده از محبوبیت او بود گفت: من احتیاجی به محبوبیت کسی ندارم. تیم ملی تیم افشین قطبی نیست بلکه متعلق به همه مردم ایران است. من هیچ تصمیم شخصی و سلیقه‌ای در این تیم نمی‌گیرم. پشت تصمیم‌های من همیشه وجدان، فکر و منطق نهفته است.

 

قطبی مجددا در واکنش به سوالی که پرسیده شد آیا دعوت علی کریمی و مثبت بودن پاسخ او به دلیل لج کردن با علی دایی نبوده؟ گفت: من علی دایی را همیشه دوست داشته و دارم. معتقدم ما باید به هم کمک کنیم تا فوتبال ایران رشد کند. ضمن اینکه باید به رسانه‌های کشور هم احترام گذاشته و برای موفقیت تیم ایران از وجودشان استفاده کنیم.

 

سرمربی تیم ملی درباره برنامه‌های آتی‌اش پس از این مسابقه گفت: ما ده بازی تدارکاتی خواهیم داشت که پنج مسابقه آن در " روزهای فیفا" است. در این فرصت می‌خواهیم تیم قوی‌تری بسازیم. مطمئن باشید این تیم تا جام ملت‌های آسیا بهتر و قدرتمندتر خواهد شد. این بازیکنان اتحاد و همدلی زیادی با هم دارند و از زمانی که در اردو کنار هم جمع شده‌اند این مساله به وضوح در این تیم دیده می‌شد. تا شروع جام ملت‌ها هم در تیم ملی به روی همه بازیکنان ایرانی باز است و با عملکرد موفق‌شان می‌توانند در این تیم حضور داشته باشند.  

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد