فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: تا به هواداران یک جام هدیه نکنیم، دست‌بردار نیستیم

دایی: تا به هواداران یک جام هدیه نکنیم، دست‌بردار نیستیم 

فوتبال روز:سرمربی پرسپولیس گفت: تا زمانی که یک جام به هواداران تقدیم نکنیم دست از تلاش برنمی‌داریم.

 

علی دایی در پاسخ به این سئوال که چرا نظرتان درباره علی کریمی تغییر کرده، اظهار داشت: آرزو می‌کنم کریمی در هر جایی که بازی می‌کند موفق باشد. به وی احترام می‌گذارم و صحبت‌هایی که انجام داده‌ام نظر من بوده و دیگر دوست ندارم در این زمینه حرفی بزنم.

دایی درباره آخرین تصمیمات در مورد عابدزاده گفت: به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و هر تصمیمی درباره بازگشت و یا عدم حضور او بگیرند احترام می‌گذارم. در کادر فنی به بهترین نحو از عابدزاده که یکی از بزرگان پرسپولیس است استفاده می‌کنیم تا نه وی لطمه بخورد و نه اعضای تیم.
سرمربی پرسپولیس افزود: تصمیمی خواهیم گرفت که به نفع پرسپولیس باشد تا این موضوع نیز تمام شود.

دایی عنوان کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهم حاشیه‌ وارد تیم شود و من برخورد سختی با این موضوع خواهم کرد، چون به تیم ما لطمه می‌زند. دشمن ما حاشیه‌ها هستند و تیم من باید در آرامش باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که تا چه زمانی فوتبال ایران تمام کننده‌ای مانند دایی نخواهد داشت گفت: دایی‌های زیادی در فوتبال ایران هستند که خوب گل می‌زنند، خوب کار می‌کنند و بازیکنان خوبی هستند. همه باید به هم کمک کنیم تا بازیکنان در خط به خوبی از موقعیت‌ها استفاده کنند و دایی‌های دیگری به فوتبال ایران اضافه شوند. امیدوارم هر چه زودتر مشکل گلزنی تیم ما برطرف شود؛ البته اگر دقت کنیم متوجه می‌شویم که بازیکنانی هستند که اگر دیده شوند قابلیت‌های بالایی دارند.

دایی در خصوص 7 پیروزی متوالی و غرور بازیکنان پرسپولیس گفت: به بازیکنان اعلام کرده‌ام که نباید غرور داشته باشند. برای موفقیت راه طولانی در پیش داریم. تمام بازی‌ها را جدی خواهیم گرفت و از هیچ تیمی ترس نداریم. از خط حمله راضی هستم چون هم گل‌سازی و هم گلزنی کرده‌اند؛ اما بازهم کار سختی در پیش دارند و باید از فرصت‌های به‌دست امده به خوبی استفاده کنند.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با خط دفاعی تیمش عنوان کرد: روی ساختار دفاعی کار کرده‌ایم. در بازی با فولاد گلی دریافت نکردیم که این موضوع یک نمره مثبت محسوب می‌شود. امیدوارم ستون دفاعی ما محکم‌تر شود تا در بازی‌های آینده همین روند گل نخوردن را ادامه دهیم. دفاع خوب و مستحکم باعث می‌شود تیم همیشه رو به بالا حرکت کند و مهاجم‌ها راحت‌تر به گلزنی فکر کنند. باید این روند را ادامه دهیم تا یک جام به هواداران هدیه دهیم. تا زمانی که یک جام به هواداران تقدیم نکنم دست از تلاش برنمی‌داریم.  


 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد