فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

مایلی‌کهن: شوی 90 محلی برای اهداف غیر ورزشی مجری آن است

مایلی‌کهن: شوی 90 محلی برای اهداف غیر ورزشی مجری آن است 

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: شوی 90 محلی برای ابراز اهداف سیاسی و بعضأ اقتصادی فردوسی‌‌پور شده است و همه را تخریب می‌کند.

 محمد مایلی کهن پس از شکست 4 بر 3 مقابل استیل آذین در مورد این دیدار اظهار داشت: از استیل آذین شناخت کافی داشتیم و با این شناخت تمرینات خود را برای این بازی انجام دادیم و موفق شدیم به گل هم برسیم، اما داور روند بازی را خراب کرد و باعث شد 2 تیم بازی ضعیفی را به نمایش بگذارند.
وی افزود: به استیلی و همکارانش تبریک می‌گویم. اگرچه امروز بازی را باختیم، اما فوتبال بدی ارایه نکردیم. در بیشتر دقایق مسابقه به ویژه در نیمه دوم حاکم بر میدان بودیم، اما اخراج بی جهت ایوبی باعث شد شرایط سایپا تغییر کند.
سرمربی سایپا ادامه داد: اگرچه در نیمه دوم 10 نفره شدیم ولی بازی 3 بر 1 باخته را به تساوی کشاندیم، اما در نهایت گل چهارم را دریافت کردیم. این پیروزی را به حریف تبریک می‌گویم. تیم ما در آخرین لحظات فوتبال خودش را ارایه کرد و مستحق کسب حداقل یک امتیاز از این دیدار بودیم.
وی در مورد حمله‌ور شدنش در دقایق پایانی نیمه اول به علی کریمی عنوان کرد: ابتدا کریمی به سوی بازیکن ما حمله کرد. درست است که ایوبی ابتدا خطا کرد، اما کریمی بعد از آن به شدت واکنش نشان داد و به بازیکن سایپا حمله‌ور شد. من هم قصد دفاع از بازیکن خودمان را داشتم.
مایلی کهن با انتقاد از برنامه 90 در انعکاس صحبت‌هایش تصریح کرد: هر زمان من صحبت می‌کنم قسمت‌هایی از حرف‌هایم را سانسور کرده و بخشی از آن را که دوست دارند منعکس می‌کنند. عادل فردوسی‌پور هرچه دلش می‌خواهد را به تصویر می‌کشد و ابتدا، انتها یا وسط صحبت‌هایم را حذف می کند. آنچه در نشست خبری می‌گویم هیچگاه به صورت کامل در خبرگزاری‌ها یا روزنامه‌ها منعکس نشده است.
وی گفت: شوی 90 محلی برای ابراز اهداف سیاسی و بعضأ اقتصادی فردوسی‌‌پور شده است و همه را تخریب می‌کند. او بدون هیچ تخصصی 10 سال است برنامه ورزشی اجرا می‌کند و بدون مدرک ورزشی تمام اهالی ورزش را به چالش کشیده و آنها را تخریب می‌کند. زمانی که آذری‌ زبان‌ها با او مقابله به مثل کردند یک برنامه علیه تراکتورسازی ساخت و مرثیه‌سرایی کرد. یک‌بار هم اجازه دهد علیه او صحبت شود. فردوسی پور به دنبال اهداف سیاسی و اقتصادی خود است.
مایلی کهن در پاسخ به خبرنگار برنامه 90 در انعکاس درست صحبت‌هایش گفت: به عنوان مثال صحبت‌های من راجع به روزنامه همشهری پخش نشد. سازمان لیگ یک بار برنامه 90 را تحریم کرد و فردوسی پور علیه آنها برنامه ساخت. از طرفی فردوسی‌پور با من مشکل داشت، اما هنگامی که سرمربی تیم ملی بودم و در ورزشگاه آزادی به من فحاشی شد در مورد آن صحبتی نکرد.
وی افزود: زمانی که با مدیرعامل سایپا صحبت می‌کند به کنایه از وی می‌پرسد که آیا شما خواهرزاده فلانی نیستید؟ یا زمانی که با مدیرعامل ابومسلم مصاحبه می‌کند خطاب به او می‌گوید که ما باید شما را دکتر صدا کنیم یا نه و او را به تمسخر می‌گیرد.
مایلی کهن ادامه داد: من شهامت دارم که بگویم اشتباه کردم، اما زمانیکه در ساعت 30/10 شب سرمربی تیم ملی شدم به برنامه 90 رفتم و چون عادل فردوسی پور به تعبیر مردم آن برنامه را به من باخت قصد تلافی داشت.
سرمربی سایپا در مورد صحبت‌های پروین که گفته بود وی نسبت به گذشته عصبانی‌تر شده است، اظهار داشت: به علی پروین احترام می‌گذارم. او مربی من بوده است. عصبانیت من نسبت به سایر مربیان بیشتر نیست، اما متاسفانه توسط رسانه‌ها بزرگ نشان داده می‌شود.
زمانیکه خبرنگار برنامه 90 میکروفون خود را از میز کنفرانس برداشت با اعتراض مایلی کهن مواجه شد و گفت: برداشتن میکروفون هم به نوعی به احترامی به مربی است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا سایپا در لیگ می‌ماند یا نه، عنوان کرد: از ابتدا هم کارم سخت بود و امیدوارم هرچه به انتهای لیگ نزدیک می‌شویم اصل جوانمردی در مسابقات رعایت شود و نتایج داخل زمین مسابقه رقم بخورد.
سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره بیرون کشیدن تیمش در اواخر نیمه اول از زمین مسابقه تصریح کرد: در آن صحنه به قضاوت داور معترض بودم، اما در عین ناراحتی نمی‌خواستم بازیکنانم اخطار بگیرند یا اخراج شوند و بازی‌های بعدی را از دست دهند.
وی درباره عدم حضور میرزاپور با وجود دعوت شدن به تیم ملی در ترکیب اصلی سایپا گفت: در این باره مربی است که تصمیم می‌گیرد. علیرضا محمد، بازیکن پرسپولیس، هم بعد از دعوت به تیم ملی در دیدار مقابل فولاد نیمکت نشین بود.
سرمربی سابق تیم ملی درباره انتقادات از قطبی گفت: انتقادات از قطبی جهت‌دار شده است، اما انتقادات من از سرمربی تیم ملی جهت‌دار نبود. در برنامه ورزش از نگاه دو فردی که ادعا می‌کند در ورزش سابقه دارد، تعویض مسعود شجاعی در دیدار مقابل تایلند را زیر سوال رفتن شخصیت وی عنوان می‌کند. مربی حق دارد بازیکن خود را تعویض کند. من هم به همین خاطر امروز به شیخ اویسی میدان دادم.
مایلی کهن درباره دست دادن در آخر بازی با بازیکنان و کادر فنی تیم حریف گفت: زمانی که اشتباه می‌کنم می‌پذیرم و بعد از بازی هم برای ادای احترام به حریف با آنان دست دادم.
دیدار تیم‌های استیل آذین و سایپا در چارچوب هفته‌بیست‌وهشتم لیگ برتر از ساعت 15:30 در ورزشگاه اکباتان برگزار شد که در نهایت با نتیجه 4 بر 3 به سود استیل آذین به پایان رسید. سایپا با این شکست 32 امتیازی باقی ماند و در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت. 
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد