فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

الناز شاکردوست: خبر ازدواج من با حقیقی دروغ است

سینمای ایران | بی وفا  ( عکس : حبیب مجیدی ) 

فوتبال روز:الناز شاکردوست بازیگر سینما و تلویزیون ایران از شنیدن خبر ازدواجش با علیرضا حقیقی دروازه‌بان پرسپولیس شوکه شده است.

او که امروز با سیل تماس‌های تلفنی در این‌باره روبه‌رو شده در این‌باره به سایت گل می‌گوید:«این خبر کاملا دروغ است و من آن را تکذیب می‌کنم.» شما هم تکذیبی این خبر را اعلام بکنید. وقتی از شاکردوست درباره اینکه چگونه این خبر منتشر شده سوال می‌کنیم می‌گوید:«راستش من خبر ندارم که این ماجرا از کجا روزنامه‌ای شده اما فکر می‌کنم مربوط به روزی باشد که آقای حقیقی برای تماشای یکی از فیلم‌های من به جشنواره آمده بود و ما با هم سلام و علیک کردیم»
او با به زبان آوردن این نکته قرار است این خبر را مورد پیگیری حقوقی قرار دهد در ادامه به شوخی می‌گوید مهمترین خبرهای دنیا بعد از یک روز فراموش می‌شود و امیدوارم این خبر هم همینطور باشد. نکته جالب اینکه پیشتر از این هم یک فوتبالیست دیگر شایعه ازدواج با این بازیگر را مطرح کرده بود! 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد