فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کفاشیان- تاج ، کارد و پنیر

 

فوتبال روز:مسوولان فدراسیون فوتبال که مدعی شفافیت و صداقت هستند مدتهاست در پاسخ به یک سوال مشترک سعی می‌کنند به قول معروف خبرنگاران را بپیچانند.

 

آن سوال مشترک چیزی نیست جز اینکه نقش مهدی تاج در فدراسیون فوتبال به چه صورت است و آیا بین او و علی کفاشیان هماهنگی کامل وجود دارد یا نه؟ اگر چه رییس فدراسیون بعد از رسانه‌ای شدن ماجرای مذاکره تاج و فاتح تریم اعلام کرد این کار با هماهنگی او انجام شده اما به نظر می‌رسد که تاج دور از چشم رییس، تصمیم به چنین کاری گرفته است. این موضوع زمانی بیشتر به حقیقت نزدیک می‌شود که خبر مواخذه مسوول مذاکره کننده با تریم، از راهروهای فدراسیون به گوش می‌رسد. موضوعی که دبیرکل فدراسیون ترجیح می‌دهد در مورد آن هیچ صحبتی نداشته باشد. این قضیه در مورد علی کفاشیان هم تکرار می‌شود هر چند آنهایی که با ادبیات رییس آشنا هستند می‌توانند از بین جملات طنزگونه او به اختلاف بین رییس و نایب رییس پی ببرند. یک منبع آگاه که علاقه‌ای به افشای نامش ندارد می‌گوید:«جدا از مسایل مالی، تنها دلیلی که باعث شده مذاکره با تریم متوقف شود اختلاف بین کفاشیان و تاج است. کفاشیان شاید بدش نیاید که به جای قطبی از یک مربی بزرگ استفاده کند اما او نمی‌خواهد الان جلوی تاج کم بیاورد چون می‌داند که اگر این کار را انجام دهد اعتبارش به خطر افتاده و دیگر کسی او را به عنوان رییس فدراسیون قبول نخواهد داشت و به همین دلیل او فعلا اجازه برکناری قطبی را نمی‌دهد.»

چه کسی چه کسی را دور زد؟
بحث مذاکره با تریم تنها بخشی از اختلاف بین رییس و نایب رییس را آشکار کرده و گفته می‌شود که اختلاف آنها از مدت‌ها قبل استارت خورده بود. یکی از نزدیکان فدراسیون می‌گوید:«خیلی وقت‌ها هیچ کس حتی خود آقای کفاشیان هم نمی‌توانست تاج را پیدا کند. جالب اینکه باید به یک محل خاص زنگ می‌زدیم تا او را پیدا کنیم و آن محل جایی نبود جز دفتر مهندس علی‌آبادی.» هستند کسانی که اعتقاد دارند تاج تلاش زیادی برای دور زدن کفاشیان داشته (البته این موضوع تنها در حد یک گمانه‌زنی ساده است و نایب رییس فدراسیون این حق را دارد که به این قبیل شایعات پاسخ دهد) اما وقتی تلاش‌هایش به نتیجه‌ای نرسید تصمیم گرفته از راه‌های دیگری، خودش را به عنوان نفر اول فدراسیون نشان دهد. البته تاج وقتی در برابر این پرسش قرار می‌گیرد که بین او و کفاشیان اختلاف وجود دارد با آن لهجه غلیظ اصفهانی‌اش می‌گوید:«اتفاقا من اصلی‌ترین مدافع و حامی کفاشیان هستم.» اما به هر حال نمی‌توان از کنار این موضوع به سادگی گذشت که رییس کمیته تیم‌های ملی و سخنگوی فدراسیون بارها تلاش کرده تا با رسانه‌ای کردن یکسری اخبار خودش را به عنوان نفر اول ساختمان خیابان شیخ بهایی شمالی نشان دهد.

تغییر در اساسنامه
در اینکه مسوولان فدراسیون کل این گزارش را تکذیب خواهند کرد شک نکنید اما هیچ بعید نیست که در زمان تغییر اساسنامه فدراسیون یک بند هم به مفاد آن اضافه شود:«کاهش اختیارات نایب رییس و افزایش قدرت رییس.»
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد