فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

لیگ قهرمانان اروپا/ جشنواره گل بارسا با درخشش مسی و صعود اینتر

 

فوتبال روز:تیم فوتبال بارسلونا با در خشش مسی با نتیجه 4 بر یک آرسنال را مغلوب کرد.

 

شب گذشته (سه شنبه) در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا به استقبال از آرسنال در ورزشگاه نیوکمپ رفت و در حضور 95 هزار تماشاگر مشتاق وقتی در دقیقه 18 با گل نیکلاس بنتر، گلزن بلند‌قامت دانمارکی تیم انگلیسی از میهمان عقب افتاد، به خشم آمد و ناراحتی خود را از سه دقیقه بعد در دقیقه 21 با زدن گل تساوی و سه گل دیگر نشان داد.

لیونل مسی، گلزن آرژانتینی کاتالان‌ها با زدن 4 گل نشان داد بی‌‌دلیل در پایان سال گذشته میلادی عنوان مرد سال اروپا و جهان را کسب نکرده است. این بازیکن در دقایق 21،‌ 37، 42 و 88 به میهمانان لندنی گل زد تا ضمن فراموش شدن تساوی 2 بر 2 بازی رفت، مدافع قهرمانی با اقتدار به جمع 4 تیم پایانی قدم گذارد.

پیش از این دیدار نیز اینترمیلان ایتالیا با برد یک بر صفر در زمین زسکا مسکو روسیه،‌ صعود خود را به مرحله نیمه نهایی محرز کرد.
تیم تحت رهبری خوزه مورینیو با گلی که دقیقه 6 توسط وسلی اسنایدر، هافبک هلندی خود از روی ضربه ایستگاهی زد، صعود خود را قطعی کرد. اینتر در بازی رفت نیز با نتیجه‌ای مشابه برنده شده بود.

بدین ترتیب در مرحله نیمه نهایی بارسلونا به مصاف اینترمیلان می‌رود و برنده دو دیدار امشب نیز با یکدیگر مصاف خواهند داد. بارسا و اینتر در مرحله گروهی نیز با یکدیگر هم گروه بودند که در بازی رفت نتیجه بدون گل رقم خورد و در مسابقه برگشت بارسا در زمین خود با 2 گل از سد حریف خود گذشته بود. دیدارهای مرحله نیمه نهایی 31 فروردین و اول اردیبهشت برگزار خواهد شد.

امشب با انجام دیدار‌های منچستریونایتد انگلیس و بایرن‌مونیخ آلمان در اولدترافورد و بوردو با لیون فرانسه، تکلیف دو تیم دیگر نیمه‌نهایی مشخص خواهد شد.  

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد