فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

برنامه دیدارهای دور برگشت لیگ اروپا

 

فوتبال روز:مشب 4 دیدار دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی لیگ اروپا برگزار می شود تا تکلیف تیمهای صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این رقابتها مشخص گردد.

 

در یکی از حساس ترین دیدارها، دو تیم اتلتیکومادرید و والنسیا در حالی به مصاف هم می روند که دیدار رفت دو تیم با تساوی 2-2 به پایان رسیده بود و در دیدار برگشت این دو تیم ، یکی از تیمهای اسپانیایی رهسپار دور نیمه نهایی خواهدشد.

در یکی دیگر از دیدارهای امشب، لیورپولی ها در حالی مقابل بنفیکا روانه میدان می شوند که این تیم انگلیسی در دیدار رفت با نتیجه 1-2 مغلوب حریف پرتغالی اش تن به شکست داده بود.

استاندارد لیژ و هامبورگ هم که در دیدار رفت با برتری 1-2 تیم آلمانی به پایان رسیده بودند ، امشب در دور برگشت مقابل هم قرار خواهند گرفت و در آخرین دیدار 5شنبه شب دو تیم وولفسبورگ و فولام مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. در دیدار رفت این دو تیم، تیم انگلیسی موفق شده بود تابا نتیجه 1-2 از سد قهرمان فصل گذشته بوندس لیگا عبور کند. 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد