فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دعوتنامه رسمی تراکتور به گالاتاسرای رسید

 

فوتبال روز:یک روز قبل از برگزاری بازی تراکتورسازی مقابل ابومسلم، ناصر شفق در جمع خبرنگاران صحبت از ادامه مذاکرات این باشگاه با گالاتاسرای ترکیه کرد.

 

مدیرعامل تراکتورسازی تاکید کرد تیم ترکیه‌ای برای سفر به تبریز مشکلی ندارد و این تراکتورسازان هستند که تا سه روز دیگر پاسخ نهایی را به طرف مقابل خواهند داد. پس از گذشت تاریخی که شفق وعده آن را داده بود این موضوع مسکوت ماند تا اینطور به نظر برسد که سفر گالاتاسرای ترکیه به تبریز منتفی است. در این شرایط دیروز از تبریز و باشگاه تراکتورسازی خبر رسید که موانع میزبانی تبریز از تیم ترکیه‌ای مرتفع شده و تمامی مسوولان استانی با برگزاری این بازی موافقت کرده‌اند. گفته می‌شود مسوولان باشگاه تراکتورسازی رایزنی‌هایی با مسوولان استان از جمله استاندار و نهادهای امنیتی داشته‌اند و توانسته‌اند موافقت آنها را برای سفر گالاتاسرای به تبریز را جلب کنند چرا که مسوولان استانی هم معتقدند چنین اتفاقی می‌تواند به ارتقای سطح فوتبال استان آذربایجان کمک کند.

دعوتنامه تراکتورسازان با هواپیما به ترکیه فرستاده شد 

مسوولان تراکتورسازی برای رساندن دعوتنامه رسمی خود به باشگاه ترکیه‌ای دست به اقدام جالبی زدند. تراکتورسازان که نمی‌خواستند دعوتنامه را فکس یا ایمیل کنند آن را دیروز از طریق پرواز تبریز- استانبول به ترکیه فرستادند تا طرف ترکیه‌ای آن را تحویل بگیرد. طبق توافقی که بین طرفین صورت گرفته، قرار است مسوولان باشگاه گالاتاسرای پس از دریافت دعوتنامه رسمی هیاتی متشکل از سه نفر را تا پایان هفته جاری به تبریز بفرستند تا آنها شرایط و امکانات استادیوم یادگار امام را ارزیابی کنند. در این سفر مسوولان تراکتورسازی فرستادگان باشگاه ترکیه‌ای را با جو حاکم بر استادیوم آشنا خواهند کرد. ورزشگاه یادگار امام در شرایطی در برخی بازی‌های تراکتورسازی حدود 100 هزار هوادار را در خود جای می‌دهد که تعداد صندلی‌های این ورزشگاه 65 هزار صندلی است. آماده کردن ترکیه‌ای‌ها با دیدن صحنه‌هایی از قبیل نشستن تماشاگران روی دکل‌ها و اسکوربورد از جمله اقدامات تراکتورسازان است!

بازی با گالا؛ اوایل اردیبهشت یا اواخر تیر 

مسوولان گالاتاسرای برای بازی با تراکتورسازی دو تاریخ سوم اردیبهشت یا 28 تیر را به همتایان خود در باشگاه تبریزی پیشنهاد داده‌اند. تراکتورسازان هم با تاریخ سوم اردیبهشت موافق هستند.اما با توجه به اینکه در این روز فولادگستر تبریز میزبان ذوب‌آهن در جام‌حذفی است،‌امکان میزبانی از گالاتاسرای وجود ندارد. از طرفی مسوولان گالاتاسرای تاکید کرده‌اند اگر قرار باشد آنها با تیم کامل خود به تبریز سفر کنند بازی در اردیبهشت بهترین فرصت است چرا که در تیرماه شرایط کامل مهیا نیست و تیم در دوران بدنسازی خود برای فصل بعد لیگ ترکیه خواهد بود. با این اوصاف گفته می‌شود احتمالا دو تیم بر سر تاریخ 48 ساعت بعد از بازی فولادگستر و ذوب‌آهن به توافق خواهند رسید. گفتنی است در صورت برگزاری، قرار است این بازی از طریق شبکه Leag TV ترکیه که امتیاز پخش بازی‌های لیگ این کشور را برعهده دارد پخش شود.
 

منبع:روزنامه گل 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد