فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

بازگشت عقاب به پرسپولیس

 

فوتبال روز:احمدرضا عابدزاده مربی سابق دروازه‌بان‌های پرسپولیس ظهر دیروز راهی کمیته انضباطی شد. عابدزاده که قصد داشت پس از گفت‌وگو با مجتبی شریفی، راهی دفتر سعیدلو شود، با حکم جدید کمیته انضباطی تصمیم گرفت تا در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

 

از شانس عابدزاده، پرسپولیس بعد از ظهر دیروز در ورزشگاه شرکت واحد تمرین داشت و همین باعث شد تا عقاب آسیا به‌رغم اختلافات و مشکلاتش با مدیران باشگاه پرسپولیس در تمرینات این تیم شرکت کند.
نکته عجیبی که دیروز به چشم می‌خورد این بود که باشگاه پرسپولیس نماینده‌ای از کمیته انضباطی باشگاه را در کنار عابدزاده قرار داد و البته هر چه تلاش کردیم نفهمیدیم که این شخص چه سمتی در باشگاه و حتی نزد عابدزاده دارد. طبق صحبت‌های همین شخص که لحظه‌ای از عابدزاده جدا نمی‌شد قرار شده تا عقاب سرخ‌ها برای حضور در تمرینات پرسپولیس برنامه‌هایش را به صورت مکتوب بنویسد و به کادر فنی ارایه کند تا آنها متوجه شوند عابدزاده چگونه می‌تواند به پرسپولیس کمک کند!
قسمت قابل توجه صحبت‌های آقای نماینده در جایی است که ایشان اعلام می‌کند قرار است باشگاه با توجه به دست نوشته‌های عابدزاده متوجه شود که او چه کمکی می‌تواند به پرسپولیس کند!

عابدزاده: پرسپولیسی‌ها از برگشتنم خوشحال شدند 

عابدزاده همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد. اگر دایی برنامه‌های عابدزاده را نپسندد، عابدزاده باید برود پی کارش و اگر هم دایی برنامه‌های احمدرضا را تایید کند، عابدزاده طبق صحبت‌های اخیر دایی باید به عنوان یادداشت‌نویس در تمرینات شرکت کند و قد و بالای مربی گلرهای پرسپولیس را ورانداز کند!
عابدزاده در شرایط فعلی تلاش می‌کند تا جواب سوال‌ها را به نحوی بدهد که نه سیخ بسوزد و نه کباب! او در مورد وضعیت جدیدش می‌گوید:‌ «به خاطر حکم کمیته انضباطی رفتم سر تمرینات پرسپولیس! ظهر دیروز همراه خوردبین در کمیته انضباطی حاضر شدیم و به قول شریفی خودم را به باشگاه پرسپولیس معرفی کردم. کمیته انضباطی گفت که با نماینده کمیته انضباطی باشگاه برو سر تمرین و من هم همراه این آقا در تمرینات پرسپولیس حاضر شدم. حالا هم قرار شده تا برنامه‌هایم را بنویسم و به کادر فنی پرسپولیس بدهم.»
عابدزاده که می‌دانست با توجه به غیبت نماینده کمیته انضباطی باشگاه فرصت کمی برای مصاحبه کردن دارد، در مورد نحوه برخورد بازیکنان پرسپولیس می‌گوید: «از اینکه رفتم سر تمرینات پرسپولیس خیلی خوشحال هستم و بازیکنان پرسپولیس هم وقتی مرا دیدند، خوشحال شدند. اصلا از خودشان بپرسید که وقتی مرا دیدند چه احساسی داشتند. به هر حال امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد، خیر باشد.»
طبق حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس در نوبت اول باید قرارداد 40 میلیون و پانصد هزار تومانی عابدزاده را پرداخت کند و پس از آن نیز بحث قرارداد 200 میلیون تومانی باشگاه با عابدزاده دنبال خواهد شد.
عابدزاده تا پیش از حضور دایی در پرسپولیس، ارتباط خوبی با کاشانی داشت و با سرمربیگری کرانیکار کارش را در پرسپولس دنبال می‌کرد ولی پس از حضور دایی و جذب یحیوی به عنوان مربی گلرهای پرسپولیس، عابدزاده از کادر فنی این تیم کنار گذاشته شد.
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد