فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کفاشیان و تاج بعد ازجلسه باسعیدلو:قطبی می‌ماند،پیروانی برمیگردد‌

 

فوتبال روز:پس از دیدار سعیدلو از فدراسیون فوتبال و کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال کفاشیان و تاج در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال پاسخگوی خبرنگاران شدند.

 

کفاشیان و تاج در خصوص جلسه مشترکشان با رئیس سازمان تربیت بدنی و مسایل مختلف موجود در فوتبال با خبرنگارانی که به فدراسیون فوتبال آمده اند گفتگو کردند.
 کفاشیان درباره دیدارسعیدلو از فدراسیون فوتبال گفت:جلسه خوبی با سعید لو داشتیم و برنامه هایی که قرار است امسال انجام شود را گزارش دادیم و رهنمون های خوبی دریافت کردیم .
کفاشیان ادامه داد: به جهت ارائه گزارش این جلسه و بررسی برنامه های فدراسیون در سال 89 ، اولین جلسه هیات رئیسه فدراسیون را در سال جدید در مشهد برگزار خواهیم کرد .»
علی کفاشیان در جواب به سوال خبرنگاری درباره وجود اختلاف در فدراسیون فوتبال گفت : برای داشتن عملکردی مناسب اختلاف سلیقه اجتناب ناپذیر است و البته دیدگاه ما در فدراسیون فوتبال این است که به هر رایی که نظر اکثریت باشد احترام می گذاریم و البته می پذیریم که بعضی اوقات نظرات متفاوتند و اگر تصمیمی در هیات رئیسه فدراسیون گرفته شود همه باید از آن حمایت کنند.
 کفاشیان درباره شابعات برکناری قطبی گفت: قطبی تا پایان جام ملتها همراه تیم ملی است و برکناری وی شایعه است. کمیته فنی را تشکیل دادیم.اگر در ادامه کار نقایصی وجود داشته باشد ما نقایص را برطرف خواهیم کرد و سعی می کنیم با استفاده از همه ابزارها بهترین نتیجه را بگیریم.
کفاشیان ادامه داد:« باید یک سری کارشناس خوب داخلی و خارجی بازیها را نگاه کنند و نظر فنی بدهند.» کفاشیان در پایان گفت:« ما خواسته های خود را از سعیدلو سریعا بیان کردیم و ایشان قول مساعد را درباره ساختن ساختمان فدراسیون فوتبال در کمپ تیم های ملی دادند. در این ساختمان کمیته ها و سازمان لیگ مستقل می شوند.»
 سپس تاج در مورد استعفای غلامحسن پیروانی پاسخگوی یکی از خبرنگاران شد و گفت:دلایلی برای نقطه نظرات خود داشتم و اعلام کردم که بهترین گزینه پیروانی است.امیدواریم بتوانیم او را برگردانیم. پیروانی بهترین گزینه برای امید است.در مورد تفهیم مطالب مشکلاتی وجود داشت .هم اکنون مسیر درست را طی می کنیم و امیدواریم پیروانی برگردد.
 تاج در ادامه گفت:اگر اختلافی وجود داشته باشد در واقع اختلاف سلیقه است و برای داشتن عملکرد مناسب و فعالیت درست این اختلافات به وجود می آید و اگر تصمیمی عام باشد و بر خلاف نظر من باشد از آن تبعیت می کنم.
 تاج گفت:جلسه خوبی بین مسئولان فدراسیون و سعید لو برگزار شد ونتیجه خوبی که این نشست داشت و کفاشیان هم به آن اشاره کرد این بود که فدراسیون باید ساختمان خوب و درشان فوتبال ایران داشته باشد. این ساختمان در کمپ تیم ملی ساخته خواهد شد و این امر باعث تسهیل کار فدراسیون و آکادمی ملی فوتبال خواهد شد. 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد