فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

«یاشاسین تبریز، ایگیت اوغلی، غیرتلی بالاسی، کریم باقری»

 

فوتبال روز:کانون هواداران تراکتورسازی تبریز امروز با انتشار بیانیه‌ای، کریم باقری را اسطوره‌ بی‌همتا خواند و گفت: «یاشاسین تبریز ایگیت اوغلی غیرتلی بالاسی کریم باقری».

 

در نسخه نمابر شده این بیانیه آمده است: مشتاقانه و با بیش از 100 هزار نفر به تماشای بازی کریم باقری خواهند نشست.
در این بیانیه تصریح شده است: کریم در قلب تک تک مردم آذربایجان جای دارد و هواداران تراکتور همیشه او را دوست داشته و به عنوان یک اسطوره باشگاه تراکتورسازی یادکرده‌اند.
این بیانیه ادامه می‌دهد: وی نمونه بارز یک پهلوان است، چرا که ویژگی‌های اخلاقیش را همگان تحسین کرده و همیشه هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی برترین بازیکن فوتبال کشور است.
در این بیانیه تاکید شده است: باقری مرد تمام نشدنی فوتبال آذربایجان است و تا زمانی که توپ می‌زند یکه‌تاز میدان‌های فوتبال خواهد بود، وی برترین است و برترین خواهد ماند.
هواداران در این بیانیه آورده‌اند: بزرگ‌ترین آرزوی هواداران تراکتور، حضور کریم به عنوان کاپیتان تراکتور در میادین است، چون همیشه به اسطوره خود اطمینان داشته و به او افتخار کرده‌اند.
این بیانیه تصریح کرده است: با افول فوتبال آذربایجان و به طبع آن افول تیم تراکتور، همه دلخوشی ما هواداران به ساق‌های پرتوان مرد دوست داشتنی تبریزی بود، ساق‌هایی که به مانند خمپاره، توپ را به دروازه حریفان شلیک می‌کرد.
در ادامه بیانیه آمده است: استقبال و خوش آمدگویی کریم در ورزشگاه آزادی، برایمان از به یادماندنی‌ترین روزهای زندگیمان بود و همه به هم نشان دادیم که ببین او کریم فوتبال آذربایجان است او به واقع یک تراکتوریست و تراکتوری باقی خواهد ماند.
این بیانیه اضافه می‌کند: کریم جان! امروز نوبت ماست که به تو خوش آمد بگوییم و یکصدا اسطوره خود را فریاد زنیم، پس کریم به شهر خودت خوش آمدی، ما سال‌هاست که منتظر چنین روزی بودیم تا همگی روزی را رقم بزنیم که مرد دوست داشتنی ما نیز به ما افتخار کند و هنگامی که سخن از هواداران تراکتور می‌رود، سر بالا گرفته و با افتخار بگوید این است فوتبال تبریز و آذربایجان، پس آقای فوتبال ایران روز جمعه منتظرت خواهیم بود و تو را یکصدا فریاد خواهیم زد،«یاشاسین تبریز، ایگیت اوغلی، غیرتلی بالاسی، کریم باقری».

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد