فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حاشیه نشست مطبوعاتی کفاشیان و قطبی

 

فوتبال روز:جلسه مطبوعاتی علی کفاشیان، رئیس فدراسیون، افشین قطبی، سرمربی تیم ملی، فریدون معینی، سرپرست کمیته تیم های ملی و اصغر حاجیلو، سرپرست تیم ملی ساعت 10:10 صبح با 10 دقیقه تاخیر در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

 

اتفاقات رخ داده در هفته های اخیر در فوتبال ملی از جمله مذاکره با فاتح تریم و اریکسون، کناره گیری غلامحسین پیروانی از سمت مربیگری تیم امید و .... مواردی بودند که بر اهمیت این نشست افزوده بود. اتهام دروغگویی از سوی علی دایی به کفاشیان و ... سبب شد خبرنگاران و عکاسان متعددی برای پوشش خبری این نشست به فدراسیون بیایند.

* قبل از شروع رسمی نشست، یکی از خبرنگاران از رئیس فدراسیون به دلیل حضورش در برنامه تلویزیونی نود در حالی که نشست خبری برای روز سه شنبه هاهنگ شده بود انتقاد کرد و در ادامه نیز برخی از خبرنگاران که در سالن حضور داشتند این خبرنگار را همراهی کردند و مدعی شدند کفاشیان به دلیل کنفرانس امروز نباید شب گذشته در برنامه نود شرکت می کرد.


*افشین قطبی برای شروع سخنرانی و برای ارائه توضحیات به دلیل آماده نبودن میکروفن برخی از شبکه تلویزیونی با مشکل مواجه شد و برای آنکه نشست هر چه زودتر برگزار شود خودش برای نصب میکروفن ها دست به کار شد و آنها را روی میز مصاحبه تنظیم کرد.

*چهره علی کفاشیان کاملاً خواب آلود بود و به نظر می‌رسد حضور وی در برنامه نود که شب گذشته شروع شد و تا بامداد ادامه داشت، روی رئیس فدراسیون تاثیر گذاشته بود. چشم های خواب آلود کفاشیان گواهی می‌داد وی چندان سرحال نیست. این خواب آلودگی باعث شد رئیس فدراسیون در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران غفلت کند.
کفاشیان سوال خبرنگار را فراموش کرده و مدعی شد کسی از وی سوالی نکرده،‌ اما قطبی به وی یادآوری کرد که در مورد دلایل مذاکره با مربیان خارجی و پنهان نماندن آن از سوی فدراسیون سوالی وجود داشته و باید به آن پاسخ داده شود.

*حسینی، مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال که مسئولیت هماهنگی و برگزاری این نشست را بر عهده داشت، به خوبی جلسه را شروع کرد، اما در ادامه هنگامی که عملکرد فدراسیون از سوی خبرنگاری زیر سوال رفت، وی واکنش تندی از خود نشان داد و مدعی شد در سال گذشته فدراسیون فوتبال نتایج خوبی در رده‌های پایه، فوتسال و حتی در رده بزرگسالان که به مرحله پایانی جام ملت ها صعود کرد، به دست آورده است.

*قطبی در این نشست بارها با به کار بردن واژه رئیس، از علی کفاشیان حمایت کرد. سرمربی در مورد اتهامایی که به کفاشیان زده می شود گفت: رئیس به صحبت های مخالفان گوش می‌کند، اما هرگز کسی را تخریب نمی‌کند.

*قطبی در ادامه نشست برای آنکه بتواند سرپرست و رئیس کمیته تیم های ملی را وارد مباحث رسانه‌ای کند به شدت از حاجیلو و معینی تعریف کرد و آنها را مورد حمایت خود قرار داد.
قطبی با تعبیری خاص از سرپرست تیم ملی تمجید کرد و گفت: واقعاً حاجیلو چسب عشق است و من از کار کردن در کنار این بازیکن اسبق تیم ملی لذت می‌بردم.
استفاده از واژه "چسب عشق " خنده همه حاضرین را در پی داشت و برای دقایقی فضای نشست مطبوعاتی با صحبت قطبی رنگ و بوی ملایم‌تری به خود گرفت.

*حاجیلو برای شروع صحبت هایش قلم خبرنگاران را مدنظر خود قرار داد و اعلام کرد هراس زیادی از قلم آنها دارد.

*با طولانی شدن زمان نشست و بعد از آنکه قطبی و کفاشیان توضیحات خود را ارائه کردند، دقایق پایانی نظم دقایق اول را نداشت و تعدادی از خبرنگاران در انتهای سالن سر و صدا می کردند که همین موضوع اعتراض مدیر روابط عمومی فدراسیون را در پی داشت.

*جلسه ساعت 12:40 به پایان رسید. بعد از اتمام جلسه قطبی و کفاشیان با حضور خبرنگاران پیرامون مسایل مختلفی از جمله نحوه تعامل بیشتر با رسانه‌ها صحبت کردند. 
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد