فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج لیگ قهرمانان آسیا/ پیروزی سپاهان، شکست مس


فوتبال روز:در آغاز دور پنجم لیگ قهرمانان آسیا تیم سپاهان مقابل الشباب عربستان پیروز شد و مس کرمان مقابل الاهلی امارات شکست خورد.

 

سپاهان 1ـ الشباب0 

گل: احمد جمشیدیان(9) برای سپاهان
 ورزشگاه فولادشهر، تماشاگر 13هزارنفر داور: صالح سوب خدین
 اخطار: نایب، عبدالمالک، احمد، ولید (الشباب)حاج صفی، جمشیدیان، توره(سپاهان)
 
 سپاهان: سید مهدی رحمتی، محرم نوید(89حسین پاپی)، هادی عقیلی، جلال حسینی، عمادرضا، ابراهیم توره(93فرزاد حاتمی)، مهدی کریمیان، شاهین خیری، احمد آل نعمه، احمد جمشیدیان(85مهدی جعفرپور)، احسان حاج صفی
 سرمربی: امیرقلعه‌نویی
 
 الشباب: ولید، نایب، کاماچو، احمد، عبدالمالک(73فیسل سلطان)، کلاویو، زید(84عبدالله شهیل)، الطیب، علی، صمد، نادا، سند شلایی(66احمد کعبی)
 سرمربی:‌ پاچکو  
 
شرح بازی:
سوال بزرگ در انتهای بازی این بود که کدامشان خوش‌شانس‌تر بودند؟ الشباب که دروازه‌بانش یک پنالتی حریف را مهار کرد و دوبار تیر دروازه‌اش لرزید یا سپاهان که می‌توانست سه، چهار بار مقابل حریف با برنامه عربستانی تسلیم شود. پاسخ هر چی که بود چندان مهم نیست. چرا که در نهایت سپاهان با 3 امتیازی که از این بازی خانگی کسب کرد تا رده دوم گروه بالا آمد و حالا احتمالا نیز در تساوی در مقابل العین این تیم را به مرحله بعد می‌فرستد. سپاهان اما در این مسابقه باید ممنون بی‌دقتی مهاجمان حریف باشد که فرصت‌های صددرصدگل را بارها و بارها به هدر دادند.
الشباب در 4 دقیقه وقت اضافه سه بار تا آستانه فروریختن سپاهان پیش رفت که در نهایت موفق به این کار نشد. البته سپاهان که مثل بازی رفت با شیوه دفاع و ضدحمله بازی می‌کرد بخصوص در نیمه دوم بارها می‌توانست دروازه حریف را فروبریزد اما موفق به این کار نشد. آنها دوباره از ابراهیم توره مهاجم سنگالی کفرشان درآمد. بازیکنی که امروز هم روی دور گل نزنی بود. سپاهان که حالا 8 امتیازی است حالا بخت خوبی برای صعود دارد. آنها در شرایطی به امارات خواهند رفت که العین از رقابت کنار رفته و پاختاکور و الشباب نیز با هم بازی دارند. مسابقه‌ای که احتمالاً‌ حوادث آن به صعود سپاهان تمام می‌شود. 
 
شرح گل: 1_0(سپاهان): شوت محرم نویدکیا از پشت محوطه جریمه با برخود به بازیکن الشباب بلوکه شده و احمد جشمیدیان با شوت سرضربه پشت محوطه جریمه خود حساب کار را یک بر صفر کرد.
اتفاق ویژه: درگیری شدید بین ابراهیم توره و محرم نویدکیا با مدافعان و دروازه‌بان الشباب یکی از اتفاقات مهم بازی بود اما شاید مهمترین اتفاق، هدررفتن پنالتی سپاهان توسط هادی عقیلی بود که در دقیقه40 رخ داد. عقیلی نیز این ضربه را به سمت راست دروازه زد اما دروازه‌بان حریف با یک شیرجه کوتاه توپ را مهار کرد.
  
 نکته: سپاهان در مسابقه امروز هم می‌توانست با اختلاف گل بیرون بیاید و هم می‌توانست شکست سختی بخورد. اما مهمترین نکته بردی بود که ارزش فوق‌العاده‌ای برای این تیم خواهد داشت.ارزشی در حد توفیق قلعه‌نویی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان. مربی‌ای که البته هنوز روند تیمش در این مسابقات چندان راضی‌کننده و در حد انتظار از نام وی نیست. اما قلعه‌نویی آرام‌آرام در این عرصه نیز کسب تجربه خواهد کرد
 در دیگر د یدار این گروه تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان با نتیجه 3 بر 2 العین امارات را شکست داد.
 
جدول گروه سوم:
1- پاختاکور ازبکستان 9 امتیاز
2- سپاهان ایران 8 امتیاز
3- الشباب عربستان 6 امتیاز
4- العین امارات 4 امتیاز 
 
 الاهلی ۲- مس کرمان ۱ 
دیدار دو تیم مس کرمان و الاهلی امارات در ورزشگاه تقریباً خالی از تماشاگر شیخ راشد امارات برگزار شد. اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه نیز طرفدار تیم مس کرمان بودند.
فرزاد حسین‌خانی در دقیقه 35 (گل به خودی) و خلیل احمد در دقیقه 80 از روی نقطه پنالتی گل‌های الاهلی امارات را به ثمر رساندند و مهدی رجب‌زاده در دقیقه 75 تک گل تیم مس را به ثر رساند.
مس با وجود این شکست همچنان با 6 امتیاز در رده سوم جدول باقی‌ماند و الاهلی با 4 امتیاز آخرین تیم این گروه است.
مس کرمان آخرین دیدار خود را روز هفتم اردیبهشت برابر الهلال عربستان که صدرنشین این گروه است در کرمان برگزار می‌کند.
مصدومیت کمک‌دوار سوری در نیمه دوم مسابقه از نکات جالب این دیدار بود. 
 
 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com       

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد