فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

گفتگو با نیکبخت/ بدترین سال فوتبالی‌ام را باید جبران کنم

 

فوتبال روز:علیرضا نیکبخت‌واحدی به تمرینات استیل‌آذین بازگشت تا شاید در چهار هفته پایانی بازی‌های لیگ بتواند باری از روی دوش تیمش بردارد(!) هرچند نزدیکان تیم می‌گویند نیکی حتی یک دقیقه هم مجال بازی برای استیل‌آذین نخواهد یافت.

 

ستاره شماره 40 استیل‌آذین پس از گفت‌وگو با مسوولان باشگاه و کسب رخصت از حمید استیلی به همراه علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا و دیگر ستاره‌های استیل‌آذین در تمرینات تیمش حاضر شد. البته تنها تفاوت نیکی با دیگر ستاره‌های استیل‌آذین در این است که او به بعضی چیزها خیلی راحت اعتراف می‌کند: «قبول دارم که بازیکن پر‌حاشیه‌ای هستم ولی چرایش را نمی‌دانم!»
 

مثل اینکه دوری از تمرینات حسابی به تو ساخته و کلی روی فرم آمده‌ای!
(خنده) توی این مدت یکسری تمرینات اختصاصی داشتم. دلم نمی‌خواست که از فرم ایده‌آل بدنی دور بمانم و به همین دلیل در طول این مدت یکسری تمرینات اختصاصی را انجام دادم تا در تمرینات گروهی دچار مشکل نشوم.
 

دلیل غیبتت در تمرینات استیل‌آذین چه بود؟
یکسری مسایل و سوءتفاهماتی به وجود آمد و همین باعث شد تا من از استیل‌آذین دور شوم. دلم نمی‌خواست این اتفاق بیفتد چون من دوست داشتم تا نیم‌فصل خوبی را در استیل‌آذین داشته باشم.
 

اما به‌رغم این صحبت‌ها تو نیم‌فصل محروم بودی و در نیم‌فصل دوم هم اخراج شدی!این بدترین سال فوتبالی من بود. من به نیت جبران و شماره یک شدن به استیل‌آذین آمدم ولی محرومیت و پس از آن اخراج باعث شد تا بدترین دوران ورزشی من رقم بخورد.
 

فکر نمی‌کنی در این اتفاقات خودت هم مقصر بودی؟
نمی‌دانم... فقط این مهم است که هرگز دلم نمی‌خواست این اتفاق‌ها بیفتد. در این شک نکنید که هیچ‌کس دلش نمی‌خواهد اتفاق بدی برایش بیفتد. دلیل کنار ماندن من از استیل‌آذین فقط یک سوءتفاهم بود. در مورد همین موضوع با حمید‌خان (استیلی) صحبت کردم و وقتی همه‌چیز حل شد، دوباره با تیم تمرین کردم.
 

شاید اگر این چهار هفته را هم از دست می‌دادی، شرایط برایت خیلی سخت‌تر می‌شد.
من آمده‌ام که در این چند بازی باقی‌مانده همه‌چیز را جبران کنم چون این شانس آخر من است و باید کاری کنم تا حداقل فصل را با خوبی و خوشی به پایان برسانم.
 

وضعیت استیل‌آذین را در ادامه بازی‌های لیگ، با توجه به حذف از جام‌حذفی، چطور ارزیابی می‌کنی؟استیل‌آذین بازی به بازی بهتر می‌شود. ما تیم خوب و پر‌قدرتی داریم و برای اینکه بتوانیم سهمیه آسیایی بگیریم فاکتورهای لازم را داریم. ان‌شاءا... با کمک و همت بچه‌ها بتوانیم سهمیه آسیایی بگیریم. در بازی با ذوب‌آهن هم بچه‌ها عالی کار کردند و حق استیل‌آذین نبود که از گردونه بازی‌ها حذف شود.
 

برای بازی با ابومسلم این شانس را داری تا در ترکیب استیل‌آذین باشی؟
با توجه به اینکه دیر به بچه‌ها ملحق شدم و در تمرینات نبودم، فکر می‌کنم که مربیان استیل‌آذین از وجود من استفاده نکنند اما با تمام این حرف‌ها من آماده هستم تا طبق صلاحدید مربیان برای استیل‌آذین به میدان بروم.
 

پس با این حساب خودت را برای بازی با پرسپولیس آماده می‌کنی.
(خنده) بازی با پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد و فکر می‌کنم که یکی از سخت‌ترین بازی‌های هر دو تیم باشد. حالا هم با توجه به روزهای پایانی لیگ و شرایط خاص بازی‌ها این بازی حساسیت خاص خودش را دارد و من هم تلاش می‌کنم که اگر توانستم به میدان بروم بهترین عملکردم را داشته باشم.
 

رویارویی تو با هواداران پرسپولیس و تیم سابقت می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد.بازی کردن مقابل پرسپولیس تحت هر شرایطی سخت است. پرسپولیس تیم بزرگی است و با توجه به هوادارانی که کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. البته هواداران پرسپولیس همیشه نسبت به من و بقیه بازیکنان تیم‌شان لطف داشته‌اند و شک نکنید که این خاصیت خوب پرسپولیسی‌ها همیشه پا بر جا خواهد ماند. در حال حاضر من بازیکن استیل‌آذین هستم و به‌رغم اینکه نسبت به پرسپولیس ارادت خاصی دارم، با تمام قوا برای تیم فعلی‌ام به میدان می‌روم.
 

صحبت‌هایی به گوش رسید که در آن عنوان می‌شد تو در طول تعطیلات عید برای چندمین‌بار دچار اتفاق‌هایی شده‌ای!
چنین چیزهایی اصلا صحت ندارد. من اصلا ایران نبودم که دچار این اتفاق‌ها و این شایعه‌ها شوم. البته فعلا ترجیح می‌دهم که در این مورد حرفی نزنم و از راه‌های دیگری پیگیر این قضایا باشم.
 

خودت قبول داری که همه‌جوره حاشیه داری!
(خنده) به خدا تقصیر خودم نیست! نمی‌دانم چرا اینطوری می‌شود. البته در همه دنیا بعضی‌ها بیشتردر تیررس هستند.
 

اما همان‌ها هم خودشان تیر نمی‌زنند!
(خنده) گفتم که... من با تقصیرم. باور کن که خودم هم خسته شده‌ام. نمی‌دانم چرا هر تیری هست، سوی من می‌آید. می‌خواهم همه‌چیز را درست کنم. با کریمی و مهدوی‌کیا هم صحبت می‌کردیم و همه از این موضوع تعجب می‌کردند. به هر حال می‌خواهم همه‌چیز را درست کنم. باید سال گذشته را جبران کنم.
 

البته با شروع سال جدید حداقل از لحاظ ظاهری تغییراتی کرده‌ای!
بله... هم رو فرم‌تر هستم و هم اینکه مدل موها را عوض کرده‌ام. به هر حال سال جدید است و باید خیلی چیزها را عوض کرد. 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد