فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج هفته سی‌ویکم لیگ برتر / تساوی سرخها در تبریز

 

فوتبال روز: هفته سی‌ویکم لیگ برتر با تساوی تیمهای پرسپولیس با تراکتور ، استیل آذین مقابل ابومسلم و شکست سنگین مقاومت مقابل صبا آغاز شد.

 

تراکتورسازی1 ـ پرسپولیس1 

گل‌ها: خیرخواه(38) برای تراکتور، نوروزی(57) برای پرسپولیس

ورزشگاه: یادگار امام  تبریز، تماشاگر بیش از 1۱0 هزار نفر

داور: سعید مظفری‌زاده

اخطار: خیرخواه، کرار(تراکتورسازی)، بادامکی(پرسپولیس)

 

تراکتورسازی: مهدی ثابتی، مجتبی ترشیز، مصطفی اکرامی، علی میرشفیعیان، آلو ترائوره، مهدی کیانی، کرار جاسم(62 امیر محبی)، علیرضا جلیلی، مهرداد پولادی، عرفان ارلورم، فرهاد خیرخواه(55 اسماعیل قرویی)

سرمربی: فرازکمالوند

 

پرسپولیس: علیرضا حقیقی، سپهر حیدری، جلال اکبری، مجتبی شیری، علیرضا محمد، تیاگو، حسین بادامکی، مهدی شیری(46کریم باقری)، حوارملامحمد، هادی نوروزی، محسن خلیلی

سرمربی: علی دایی

 

شرح بازی:

بازی در شرایطی به پایان رسید که 100ها بطری خالی آب در اعتراض به داوری بی‌جهت به سمت زمین پرتاب می‌شد اما نکته این بود که بازی در لحظات پایانی با وجود موقعیت‌هایی که پرسپولیس به دست آورد از تب و تاب افتاده بود و دو تیم بیشتر احتیاط می‌کردند تا احیاناً‌ گل نخورند. بازی تراکتور ـ پرسپولیس تحت تأثیر استقبال خارق‌العاده هواداران با برتری تراکتور آغاز شد اما جنگ‌های فیزیکی در میانه میدان باعث شد تا بازی بدون موقعیت خاص دنبال شود. اما گل خیرخواه و واکنش سریع پرسپولیسی‌ها هیجان خاصی به این مسابقه داد و پرسپولیس که در نیمه اول به دلیل نمایش ضعیف هافبک‌ها بازی ضعیفی داشت در نیمه دوم با حضور کریم خودی نشان داد و سرانجام به گل رسید. البته تراکتور در بین می‌توانست باز هم دروازه پرسپولیس را با خطر مواجه کند اما بازیکنان این تیم تجربه لازم را برای گلزنی مجدد نداشتند. بعد از پرسپولیس نیز دو تیم حملاتی روی دروازه یکدیگر انجام دادند که یکی، دو بار واکنش خوب دورازه‌بان‌ها و یکی، دو بدشانسی مانع از پرگل‌تر شدند بازی شد. در نهایت وقتی داور سوت پایان را به صدا درآورد به نظر می‌رسید هر دو تیم از نتیجه به دست آمده خشنود هستند گرچه هواداران تراکتور روی ضربه کاشته دقیقه آخر به داور اعتراضی کردند.

 

شرح گل:

1ـ0(تراکتورسازی): خطای بازیکنان پرسپولیس در مرکز زمین باعث شد تا بازیکنان تراکتور با تیزهوشی و با سرعت توپ را به دنی ارلروم برساند ارلروم که با تیزهوشی از آفسایدگیری فرار کرده بود با حقیقی تک به تک شد و با دفع این توپ خیرخواه در مقابل دروازه توپ را به گل رساند بازیکنان پرسپولیس عقیده داشتند اولروم روی این صحنه روی حقیقی مرتکب خطا شده است.

 

1ـ1(تراکتورسازی): حرکت تیمی بازیکنان پرسپولیس و پاس عمقی محسن خلیلی توپ را در عمق به نوروزی رساند و او با یک ضربه چیپ گل تساوی را زد.

 

اتفاق ویژه: کریم باقری پس از 16 سال مقابل تیم سابقش بازی کرد و در کسب این تساوی تأثیرگذار بود اما اتفاق مهم تعویض جاسم کرار در نیمه دوم بود که برتری تراکتورسازی را گرفت. این تعویض با واکنش منفی هواداران تراکتورسازی نیز همراه شد. کرار بعد از خروج از زمین با کمالوند دست داد و به جای نشستن روی نیمکت به رختکن رفت.   

 

مقاومت‌سپاسی ۱  -  صبا ۴ 

دیدار تیم های مقاومت و صبای قم از ساعت 17 در ورزشگاه حافظیه با حضور 3 هزار نفر آغاز شد.
گل های این دیدار در دقیقه21 و 66 توسط عباس محمد رضایی، داود حقی 59 و محمد نوری 74 برای صبا و سیامک کوهنورد 84 برای مقاومت به ثمر رسید.

قضاوت این مسابقه بر عهده البرز حاجی پور بود. وی در این بازی به محمد نوری ، مرتضی کاشی از صبا و مصطفی صبری و محمد صادق کرمی از مقاومت سپاسی کارت زرد نشان داد. 
 

فولاد خوزستان ۳ -  پاس۲ 

دیدار تیم های فولاد و پاس از ساعت 17 با حضور 1000 نفر در ورزشگاه تختی اهواز آغاز شد.

در شرایطی که این بازی برای شاگردان مجید جلالی مهم بود، این تیم پاس بود که بر توپ و میدان تسلط داشت. این تیم در دقایق 2 توسط کاملی مفرد( گل به خودی)و 19 توسط یدیگاریان از حریف اهوازی پیش افتاد اما در ادامه شرایط فرق کرد و شاگردان جلالی توسط جواد شیرزاد2 +45 ، سعید رمضانی 60 و سیامک سرلک‌80 به گل رسیدند و بازی را به نفع خود به پایان بردند.

قضاوت این بازی را مسعود مرادی بر عهده داشت. وی در این بازی به بارتولوویچ و شاه وردی از فولاد کارت زرد نشان داد. 
 

پیکان صفر -  شاهین ۲ 

 این دیدار از ساعت 17 در ورزشگاه شهید رجایی قزوین و در حضور حدود هزار تماشاگر آغاز شد.
منصور تنهایی در دقیقه 66 و بهادر عبدی در دقیقه 77 برای شاهین گلزنی کردند.
سعید بخشی‌زاده داور مسابقه به لوئیز کارلوس از پیکان کارت زرد نشان داد.
با این شکست خانگی پیکان 40 امتیازی ماند و شاهین بوشهر با 36 امتیاز با 4 پله صعود به مکان دوازدهم آمد. 
 

استیل‌آذین صفر -  ابومسلم صفر  

ورزشگاه اکباتان، تماشاگر 3 هزار نفر
داور: تورج حق‌وردی
 اخطار: محمدی(استیل آذین)، لویناین(ابومسلم)
 

 استیل آذین: حمید نشاط جو، مهدی محمدی، کاظم برجلو، مهدی مهدوی‌کیا، میثم خسروی، فریدون زندی، محمدرضا مهدوی، حسین کعبی(73 محمداسماعیل نظر)، امیرشاپورزاده(42 رضا نورزوی)، محمد غلامی(81 افشین چاووشی)، علی کریمی 

 سرمربی: حمید استیلی 
 

ابومسلم:‌مجید غلامی، ابراهیم لوینیان(32جواد ضیغمی)، فرشاد بهادرانی، وحید عسگری، داود سیدعباسی، رضا ناصحی(3+90 محمدرضا خرسندنیا)، محمدحسن رجب‌زاده، امجد شکوه مقام، علی حقدوست، داود دانش‌دوست(78 سعید عبدالله‌پور)، جرالدو سانتوز 

 سرمربی:‌ علی حنطه 
 

اتفاق ویژه: در دقیقه 80 روی ارسال جواد ضیغمی با ضربه سر سانتوز توپ در درون دورازه استیل آذین قرار گرفت اما کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد. 
 

ملوان ۱ -  استقلال اهواز صفر  

این دیدار از ساعت 17 در ورزشگاه تختی انزلی و در حضور حدود 8 هزار تماشاگر آغاز شد.
فیلیپ دسوزا در دقیقه 79 برای ملوان گلزنی کرد.
علیرضا فغانی داور مسابقه به دیگو بنیتو و رضا معقولی از استقلال اهواز و مهرداد اولادی و بابک پورغلامی از ملوان کارت زرد نشان داد.
با این برد ملوان 40 امتیازی شد و با یک پله صعود به مکان نهم آمد و استقلال اهواز 28 امتیازی در انتهای جدول باقی‌ ماند. 
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد