فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

رئال به رکورد فروش 100 میلیونی پیراهن رونالدو رسید

 

فوتبال روز:براساس گزارش یک روزنامه پرتغالی باشگاه رئال‌مادرید اسپانیا با فروش پیراهن‌های کریستیانو رونالدو به سود مناسبی رسیده است.

 

روزنامه رکورد نوشت: تابستان سال گذشته وقتی رئال‌مادرید در ازای 94 میلیون یورو اقدام به خرید کریستیانو رونالدو کرد،‌ بخاطر این رقم نجومی باعث حیرت فراوان جهانیان شد. در آن زمان برخی پرسیدند رئال با چه بودجه‌ای این گونه اقدام به جذب گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ جهان کرده است. در پاسخ به آن پرسش، اینک باید جواب داد که تنها از راه فروش لباس‌های باشگاه با نام وی، کهکشانی‌ها حتی 6 میلیون یورو سود برده‌اند.

این روزنامه افزود: اخباری در دست است که نشان می‌دهد تنها در شهر مادرید در فصل جاری یک میلیون پیراهن با نام رونالدو فروخته شده است. این گزارشات حاکی است مجموع پیراهن‌های فروخته شده وی در سطح جهانی 1.2 میلیون دست بوده است که این موضوع با در نظر گرفتن بهای 85 یورویی هر کدام از آن، نشان می‌دهد رئال تنها از این راه،‌ بیش از 100 میلیون یورو فروخته و علاوه بر تامین هزینه خرید بازیکن پرتغالی، 6 میلیون یورو نیز سود کرده است. البته رئال از راه‌‌های تبلیغاتی دیگر نیز سود کلانی برده که فروش پیراهن یک بخش از آن بوده است.

نشریه مذکور همچنین نوشت: ‌رئالی‌ها در گذشته با ارقامی نجومی اقدام به جذب بزرگانی همچون زین‌الدین زیدان، لوئیس فیگو،‌ دیوید بکام و رونالدو برزیلی کردند؛ ولی هیچ گاه نتوانستند برخلاف کریس ‌رونالدو،‌ در همان فصل نخست از راه فروش پیراهن‌‌های آنان چنین رقم کلانی سود ببرند. 
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد