فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

استقلال دوباره رکورد تماشاگران آسیا را شکست

 

فوتبال روز: تماشاگران تیم فوتبال استقلال بار دیگر رکودشکنی کردند.

 

به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، بیش از 65 هزار تماشاگر در روز بازی استقلال و الاهلی به ورزشگاه آزادی آمدند تا آبی‌های ایران در دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر رکورد بیشترین هوادار را به خود اختصاص دهند.

چهارشنبه هفته گذشته نه تنها استقلال حریف قدری به نام الاهلی عربستان را 2 بر یک شکست داد بلکه توانست صعود به مرحله شانزدهم دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا را نیز قطعی کند.
در این روز استقلالی‌ها جشن صعود را با حضور بیشترین تعداد تماشاگر در این فصل بازی‌های لیگ قهرمانان برپا کردند.

استقلالی ها که در بازی قبل مقابل الغرافه و با 60 هزار تماشاگر بهترین آمار تماشاگر در یک بازی را بدست آورده بودند حالا رکورد خودشان را جابجا کرده‌اند.
در فهرست بیشترین تماشاگران، بازی الاتحاد عربستان و بنیادکار ازبکستان در ورزشگاه پرینس عبدالله الفیصل در شهر جده قرار دارد. الاتحاد با حضور 17 هزار و پانصد نفر در رده دوم ایستاد. الهلال هم با کشاندن 17 هزار نفر به استادیوم کینگ فهد با السد تساوی کرد و به مرحله بعد رسید. 
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد