فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

عدم برگزاری دیدار با آفریقای‌جنوبی به دلیل مخالفت سازمان لیگ

 

فوتبال روز:رئیس کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت:به دلیل مخالفت سازمان لیگ برگزاری دیدار با آفریقای‌جنوبی منتفی شد.

 

عباس ترابیان درباره برنامه های تیم ملی بزرگسالان اظهار داشت: با یکی از ایجنت های فیفا که با فدراسیون آفریقای جنوبی در ارتباط است مذاکراتی داشتیم و آنها علاقه مندی خود را برای برگزاری بازی در تاریخ سوم خرداد اعلام کرده بودند. ما هم احساس کردیم اگر سازمان لیگ فرصتی 5 روزه به تیم ملی بدهد تا افشین قطبی بتواند بازیکنان را در اختیار داشته باشد بازی خوبی خواهد شد.
وی افزود: با این وجود با توجه به محدودیت هایی که برای سازمان لیگ وجود داشت آقای عزیز محمدی حاضر نشد برنامه های لیگ و جام حذفی را تغییر دهد و این بازی را از دست دادیم.

رئیس کمیته روابط بین الملل درباره مذاکرات با فدراسیون کانادا و ابهام در برگزاری این بازی تدارکاتی عنوان کرد: تمام مذاکرات با کانادایی ها انجام شده بود. قرار بر این شد در تاریخ 13 شهریور در تورنتو ایران و کانادا با هم بازی کنند و حتی دبیر کل فدراسیون کانادا هم قرارداد را امضا کرد اما آنها بعدا اعلام کردند تهیه ویزا به عهده خود ایران باشد.
ترابیان ادامه داد: با توجه به اینکه عرف است که تیم میزبان تهیه ویزای تیم میهمان را بر عهده داشته باشد، موضوع رفتن به کانادا در ابهام قرار گرفته است. ما این موضوع را نپذیرفتیم و آنها هم جواب دیگری به ما نداده اند.

وی با اشاره به اینکه 13 و 16 شهریور روزهای فیفا هستند و نمی خواهند این روزها را از دست بدهند و به همین دلیل با تیم کره جنوبی وارد مذاکره شده اند، تصریح کرد: با کره جنوبی به توافق رسیده ایم و اگر در قرعه کشی جام ملت های آسیا در یک گروه نباشیم 13 شهریور با هم بازی کنیم. با این حال برای اطمینان خاطری با فدراسیون های ژاپن و چین هم در حال مذاکره هستیم تا اگر با کره در یک گروه افتادیم تیم های دیگر برای بازی داشته باشیم. 

عباس ترابیان همچنین در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال درباره تیم ملی بزرگسالان ایران گفت: تیم ملی بزرگسالان بنا بر برنامه افشین قطبی چندین طرح و برنامه در نظر دارد و با توجه به اتمام مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و جام جهانی در تیرماه امسال قرار است تیم ملی در یک کمپ تابستانه در اروپا اردو بزند. به زودی بنده عازم اتریش هستم تا از کمپ بازدید کنم و درباره دو یا سه بازی که امکان دارد که در کمپ برگزار شود مذاکره کنیم.

ترابیان گفت: برنامه های افشین قطبی را دنبال می کنیم و در نظر داریم تیم ملی خوبی را برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا روانه مسابقات کنیم. در ماه های اکتبر، نوامبر و دسامبر و ژانویه درنظر داریم علاوه بر برنامه ها و اردوهای داخلی در کمپ تیم های ملی برای دیگر اردوهای خارجی و دیدارهای تدارکاتی مذاکره کنیم.  

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد