فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فدراسیونی‌ها ؛کاشانی برای حمله به کفاشیان خط می‌دهد

 

فوتبال روز:با گذشت چند روز از برنامه نود هفته قبل هنوز صحبت‌های زیادی در مورد صحبت‌های ردوبدل شده بین علی دایی و علی کفاشیان مطرح می‌شود.

 

سرمربی سابق تیم ملی و سرمربی فعلی پرسپولیس در آن برنامه به شدت به رییس فدراسیون فوتبال حمله و او را متهم به دروغگویی، کم‌حافظگی و نامردی کرد. موضوعی که کفاشیان ترجیح داد جواب آن را ندهد‌،‌اما دایی در اوج حملاتش چند بار به این موضوع اشاره کرد که به سرپرست پرسپولیس قول داده بود که اصلا در مورد تیم ملی حرفی نزند و جواب مسوولان فدراسیون را ندهد، اما مجبور شده که روی خط برنامه نود بیاید تا به قول خودش از حقش دفاع کند. این اظهارنظر شائبه‌ای را در اتاق‌های فدراسیون به وجود آورده و آن اینکه مطرح شدن نام سرپرست پرسپولیس در این برنامه در ادامه پروژه‌ای است که از مدت‌ها قبل کلید خورده بود و هدف آن کنار گذاشتن علی کفاشیان از ریاست فدراسیون فوتبال و حضور یک چهره نام آشنا در راس فدراسیون است.
جو تبلیغاتی به نفع کاشانی
از مدت‌ها قبل همیشه نام حبیب کاشانی برای فدراسیون فوتبال مطرح بود. او که از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد و مشاور رییس سازمان تربیت‌بدنی محسوب می‌شود علاقه خاصی به کار در حوزه ورزش دارد و موفقیت او با پرسپولیس هم مزید بر علت شده تا کاشانی به فکر پست‌های بزرگتری باشد. این موضوع بارها به صورت حرف‌های خصوصی بین مسوولان فدراسیون رد و بدل شده و حتی این شایعه وجود دارد که نزدیکان کاشانی با راه انداختن موج خبری، سعی می‌کنند او را به فدراسیون فوتبال نزدیک کنند اما علی سعیدلو هنوز به این نتیجه نرسیده که از مشاورش به عنوان رییس فدراسیون فوتبال استفاده کند یا نه. این موضوع یکی از مشکلات رسیدن سعیدلو به پست ریاست فدراسیون است.
 

اتهام به کاشانی
اما سایت خبر آنلاین دو روز قبل در یادداشتی به این نکته اشاره کرده که پروژه حضور حبیب کاشانی در فدراسیون فعلا متوقف شده هر چند که احتمالا در آینده‌ای نه چندان دور دوباره این پروژه به حرکتش ادامه خواهد داد. این سایت می‌نویسد:« بعد از آنکه خبر ملاقات افشین قطبی با یکی از مدیران باشگاهی در رستوران دایی سرمربی تیم ملی علنی شد، علی دایی در برنامه دوشنبه شب نود به کفاشیان تاخت و بارها یک نام را به زبان آورد تا مشخص شود پروژه حمله به فدراسیون فوتبال و شخص علی کفاشیان از سوی چه شخصی نوشته و مدیریت و برنامه‌ریزی می‌شود.»
اگر چه ظاهرا ماجرا به این صورت است که این فرد به جز خیرخواهی و انساندوستی و عیادت از بیماران بدحال و دستگیری از افراد نیازمند، هیچ مسوولیت و وظیفه دیگری ندارد، اما حقیقت این است که برخی سایت‌ها نوشته‌اند سناریوی تخریب فدراسیون به دلیل علاقه مفرط این فرد به حضور در فدراسیون از سوی او نوشته شده و به همین دلیل همه جا ردپایی از او دیده می‌شود.
با این حال به نظر می‌رسید همه چیز برای فدراسیون فوتبال در کنفرانس مطبوعاتی سرمربی تیم ملی تمام شود و او که پیش از این،‌ ملاقاتی را در رستوران اسفندیار داشته،‌ حمله علی دایی به کفاشیان را کامل کند چون او هم حلقه‌ای از این زنجیره به شمار می‌رفت، با این حال در کنفرانس مطبوعاتی قطبی شاهد اتفاقات تازه‌ای بودیم.
وقتی سرمربی تیم ملی به کفاشیان عنوان «مردترین مدیر» را داد، همه بازی‌ها به هم ریخت. همه انتظار داشتند این مربی هم به دلیل وضعیت متزلزلی که در هفته‌های اخیر داشت، به رییس فدراسیون حمله کند، اما او به شدت به دفاع از کفاشیان پرداخت و به دایی هم گوشزد کرد که حذف تیم ملی نتیجه عملکرد چه شخصی بوده و یکی از تلخ‌ترین شکست‌های ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی (که اولین باخت ما هم به عربستان بوده) چگونه در تهران رقم خورده است.
 

منبع:روزنامه گل 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد