فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

پایان آبی‌‌پوشی طالب‌لو؟

 

فوتبال روز:وحید طالب‌لو دروازه‌بان سابق تیم‌ملی فوتبال ایران، اکنون نه تنها تیم‌ملی را از دست داده که حتی دیگر در استقلال تهران هم گلر اول نیست!

 

او که در پایان این فصل قراردادش با باشگاه آبی‌پوش را تمام شده دیده و تبدیل به یک بازیکن آزاد می‌شود، به احتمال فراوان دیگر در جمع استقلالی‌ها باقی نخواهد ماند! البته همین دو، سه روز قبل بود که علی دایی، سرمربی پرسپولیس تهران، مذاکره با طالب‌لو را تکذیب کرد. اما این نمی‌‌تواند ضمانت قابل اتکایی برای ابقای وی در جمع آبی‌ها باشد. مخصوصا وقتی خود او به صراحت می‌گوید:‌«چند بازی بعدی لیگ نهم و لیگ قهرمانان آسیا را هم در خدمت استقلالی‌ها هستم و پس از آن به عنوان یک بازیکن آزاد، برای فصل آینده‌ام تصمیم‌گیری می‌کنم. در آن زمان من یک بازیکن آزاد هستم و بازیکن آزاد هم ممکن است از هر تیمی پیشنهاد دریافت کرده و به هر تیمی که بخواهد مهاجرت کند!»
آیا جمله «همین چند بازی را هم در اختیار استقلالی‌ها هستم و پس از آن برای تیم بعدی خودم تصمیم‌گیری خواهم کرد!» به معنای قطعیت یافتن جدایی وی از باشگاه استقلال نیست؟!
از سوی دیگر آیا استقلال با از دست دادن وحید طالب‌لو، در پست دروازه‌بانی دچار ضعف نشده و در مجموع متضرر نمی‌شود؟ فراموش نکنید که بخش عمده‌ای از درخشش محمدی، ناشی از حضور یک مدعی تمام عیار پیراهن شماره یک تیم، روی نیمکت ذخیره آبی‌هاست!
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد