فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

کریم باقری: با پرسپولیس از فوتبال خداحافظی می کنم نه تراکتور!

 

فوتبال روز:کریم باقری کاپیتان تیم پرسپولیس در بازی روز جمعه پرسپولیس و تراکتورسازی در تبریز پس از 16 سال مقابل تیم سابقش قرار گرفت.

 

کریم که در نیمه اول نیمکت نشین بود، در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس از خداحافظی با پیراهن پرسپولیس از دنیای فوتبال می گوید:

 

پس از 16 سال برابر تیم سابق‌تان به میدان رفتید، آن لحظه چه احساسی داشتید؟

احساس خاصی نداشتم این برای من مانند سایر بازی ها بود تنها مسئله مهم در این میان بازی کردن پس از 16 سال برابر آن همه هوادار خوب تبریزی بود.

 

با این حضور تمام شایعاتی که پیرامون شما وجود داشت باطل شد؟

بله، تمام شایعاتی که در طول هفته گذشته پشت سر من به وجود آمده بود با بازی کردنم رنگ باخت و همه دیدند صحبت هایی که پشت سرم انجام می دادند واقعیت نداشت.

 

انتظار آن استقبال ویژه را از خود داشتید؟

خیلی خوشحال بودم که برگشتم به شهرم و بازی می کنم و خدا را شکر که بازی خوبی بود. همین جا از تمام طرفداران تراکتوسازی کمال تشکر و قدردانی را دارم که بنده را از لحظه ورود پرسپولیس به تبریز تا لحظه خروج از ورزشگاه مورد لطف خودشان قرار دادند. به طور حتم این مسئله می تواند الگوی خوبی برای سایر فوتبال دوستان در شهرهای دیگر باشد.

 

پیش از بازی هوادارن تراکتورسازی از شما به عنوان اسطوره آذربایجان یاد کرده بودند، با این عنوان موافقید؟

خوب این نظر لطف هوادارن تراکتورسازی است من در تمام طول مدت فوتبالم تلاش کردم بازی های خوبی از خودم به نمایش بگذارم به طور حتم هوادارن تراکتورسازی بازی های من در این تیم، پرسپولیس و تیم ملی را به یاد دارند. بنابراین تا زمانی که بازی می کنم سعی‌ام بر این خواهد بود باعث خوشحالی آنان باشم.

 

آنها آرزو دارند روزی کریم باقری را با بازوبند کاپیتانی تراکتور سازی در لیگ برتر ببینند. این اتفاق خواهد افتاد؟

باید عرض کنم من با پرسپولیس قرارداد دارم و همیشه گقته‌ام تصمیم این است که فوتبالم را در پرسپولیس به پایان برسانم. با این اوصاف هر کاری که از دستم برآید برای موفقیت تراکتورسازی انجام خواهم داد. امیدوارم هواداران و فوتبال دوستان خوب تبریزی و آذری زبانان از صخبت های من ناراحت نشوند.

 

عملکرد پرسپولیس مقابل تراکتورسازی راضی کننده بود؟

خوب نیمه اول تراکتورسازی کار پرس را انجام می داد و به همین خاطر شرایط کمی سخت بود تا بازیکنان ما خودشان را با این وضعیت وفق بدهند کمی زمان برد.

 

آیا با حضور کریم باقری در نیمه دوم پرسپولیس متحول شد؟

نه اینکه با حضور من بلکه عملکرد بازیکنان  در نیمه دوم خیلی بهتر شد و حتی در این نیمه مستحق پیروزی نیز بودیم اما به هر حال بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

 

این نظر هم تیم هایتان بود که کریم باقری یک فرمانده مقتدر در میانه میدان بود. آیا این نظر را قبول دارید؟

خب این لطف بازیکنان پرسپولیس نسبت به بنده است. من از ابتدا هم گفته بودم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می دهم به همین خاطر از لحظه ای که برابر تراکتورسازی وارد میدان شدم تمام تلاشم را کردم تا پرسپولیس به موفقیت برسد.

 

امکان داشت مصدومیت‌تان به این خاطر تشدید شود نگران این مسئله نبودید؟

این احتمالات وجود داشت. اما خدا را شکر اتفاق خاصی رخ نداد و من توانستم بدون مشکل تا انتهای بازی در میدان باشم.

 

شرایط برای کسب سهیمه آسیایی از راه لیگ برتر سخت نشده است؟

موضوعی که مسلم است شرایط پرسپولیس برای حفظ رتبه سومی سخت شده اما هیچ چیز غیر ممکن نیست ما تمام تلاشمان را در جام حذفی نیز به کار می گیریم. در این تورنمنت از موقعیت خوبی برخوردار هستیم تا به امید خدا نتیجه خوبی بگیریم.

 

برابر صبا جای هیچ خطایی وجود ندارد، با چه تفکری برای این بازی آماده می شوید؟

مسلما تمام بازیکنان نسبت به این موقعیت آگاهی دارند. این هفته تمرینات خوبی را انجام خواهیم داد تا تیم خوب صبا را در تهران و با کمک هوادارانی که حمایت مان خواهند کرد شکست دهیم.

 

با رسیدن به فینال قادر به قهرمان شدن خواهید بود؟

در حال حاضر باید تمام تمرکزمان معطوف به بازی برابر صبا باشد. این دیدار به تعبیری برای ما حکم فینال را دارد. به امید خدا پس از گذر از این مرحله می توانیم به فینال هم فکر کنیم.

 

شعارهایی در تبریز علیه پرسپولیس شنیده می شد که غیر متعارف بود به نظر شما این گونه شعار ها چه پیامدهایی دارد؟

متاسفانه این شعارها بود، البته من امیدوارم تمام طرفداران تراکتورسازی که با این عظمت به ورزشگاه می آیند و تا به امروز خودشان را به خوبی نشان داده اند این چند جمله را از شعارهایشان حذف کنند چون تمام تیم های حاضر در لیگ برتر از تراکتورسازی و پرسپولیس گرفته تا سایر تیم ها همگی ایرانی هستند. این شعارها در حد و شان فوتبال دوستان آذربایجانی نیست. به همین دلیل امیدورام در آینده شاهد حمایت های اصولی و حرفه ای این عزیزان باشیم.

 

آیا همه حاضران روی سکوها را در این امر مقصر هستند؟

خیر، مسلما توجه داشته باشید اگر به همه جای ایران بروید تعداد معدودی هستند که در ورزشگاه ها سعی می کنند جملاتی را خلاف نظر دیگران بر زبان آورند اما باقی تماشاگران نیز بی اختیار تحت تاثیر قرار گرفته و جملاتی را بر زبان می آورند که نباید بگویند 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد