فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شیث رضایی: عمل زیبایی نکرده‌ام!

 

فوتبال روز:غیبت شیث رضایی در این چند هفته کاملا محسوس بوده است. او که برای بازی تراکتور- پرسپولیس همراه تیم به تبریز سفر کرده بود نتیجه را نتیجه‌ای منطقی و عادلانه می‌داند: «بازی کردن در زمین حریف سخت است. تراکتورسازی تیم خوبی است و نشان داده بی دلیل نیست که در نیمه بالای جدول است. به نظر من بازی پایاپای بود و نتیجه تساوی و یک امتیاز از خانه حریف نتیجه بدی نیست.»

 

علی دایی جو ورزشگاه را عامل بازی ضعیف پرسپولیس در نیمه اول بیان کرده بود اما شیث اعتقاد دارد بازیکن حرفه‌ای نباید تحت تاثیر جو قرار گیرد: «نمی‌دانم آقای دایی منظورش کدام بازیکنان بوده اما من به شخصه از این «جو»ها زیاد دیده‌ام و تحت تاثیر چنین چیزهایی قرار نمی‌گیرم. به نظر من دلیل بازی بد پرسپولیس در نیمه اول ناهماهنگی بازیکنان بود، ضمن اینکه نباید امتیاز میزبانی را نادیده گرفت.»
مدافع پرسپولیس در مورد شرایط خودش برای بازگشت به ترکیب تیم می‌گوید: «با تشخیص پزشک جراحم می‌توانم بعد از 2 هفته به تیم برگردم. عمل من عمل زیبایی نبوده که 5-4 هفته استراحت نیاز داشته باشد. از امروز (دیروز) تمرین‌هایم را به شکل اختصاصی شروع می‌کنم و از سه‌شنبه می‌توانم با تیم تمرین کنم. باید با ماسک برگردم و بازی کنم. سعی می‌کنم در تمرین‌ها خوب باشم تا اگر آقای دایی تشخیص داد در ترکیب اصلی از من استفاده کند.» شیث از بازی جام حذفی مقابل صبا به عنوان پلی برای رسیدن به فینال جام حذفی یاد می‌کند: «بازی مقابل صبا بازی سختی خواهد بود. صبا در این هفته‌ها نتایج خوبی کسب کرده و انگیزه فراوانی برای رسیدن به فینال دارد اما پرسپولیس چنین اجازه‌ای به این تیم نخواهد داد. صبا پل رسیدن به فینال جام حذفی است.» رضایی در پایان صحبت‌هایش از اعتماد به کسب سهمیه آسیایی می‌گوید: «ما امسال به طور حتم می‌توانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم و دل هواداران را شاد کنیم. در حال حاضر سوم لیگ هستیم و در جام حذفی هم فرصت کسب سهمیه را از دست نخواهیم داد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد