فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: با حضور آیت‌الهی در فدراسیون باید فاتحه فوتبال را خواند

 

فوتبال روز: سرمربی پرسپولیس گفت: وقتی اشخاصی همچون آیت‌الهی در فدراسیون تصمیم می‌گیرند باید فاتحه این فوتبال را خواند.

 

 

علی دایی در مورد آخرین وضعیت پرسپولیس و دیدار روز جمعه با صبای قم در جام حذفی خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته تمرینات خوب و پر فشاری را پشت سر گذاشته‌ایم و وضعیت مناسبی داریم. موفقیت ما بستگی به دیدار با صبای قم در جام حذفی دارد و در صورت پیروزی در این بازی می‌توانیم قهرمان شویم.

وی گفت: صبا تیم بزرگی است و عملکرد خوبی داشته، اما این بازی شرایط خاص خود را دارد و باید از لحاظ روحی و فنی خود را برای این بازی آماده کنیم. شناخت کافی از این تیم داریم و حتماً باید در این مسابقه پیروز شویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد دیدار با تراکتورسازی و صحبت‌های کمالوند تاکید کرد: صحبت‌های کمالوند قابل احترام است که گفته بود 70 دقیقه سوار بر بازی بودیم، اما باز هم می‌گویم در نیمه اول و در زمانی که ما بد بودیم تراکتورسازی موقعیت زیادی نداشت. در نیمه دوم پرسپولیس وضعیت بهتری پیدا کرد و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه تیم تبریزی ایجاد کرد.

دایی در مورد دیدار با استیل‌آذین و رویارویی با کریمی و مهدوی‌کیا گفت: در مورد این بازی خیلی زود است صحبت کنم و در روزهای آینده در این زمینه اظهار نظر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در کنفرانس خبری در مورد بازی کردن کریم باقری گفته است حضور باقری در میدان به کسی ارتباط ندارد تاکید کرد: این موضوع را به شدت تکذیب می‌کنم. متاسفانه برخی روزنامه‌ها که سر تمرین حاضر نمی‌شوند و به دنبال تحریف حرف‌ها هستند، جنجال آفرینی می‌کنند. در حضور 20 خبرنگار اعلام کردم که تنها مسائل فنی به من ارتباط دارد و در مورد بازیکن خاصی صحبت نکردم که اینطور می‌نویسند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: این سرمربی است که از آمادگی بازیکنانش باخبر است نه شخص دیگری، اما به نظر من کریم باقری با پای مصدوم خود در میدان حاضر شد و دیدید که در نیمه دوم این بازیکن چه قدر تاثیر گذار بود و به تمام شایعات پایان داد.

دایی در مورد اظهارات اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: نمی‌خواهم دیگر در مورد این مسائل صحبت کنم، اما شما اگر ریز مکالمات تلفن همراه کفاشیان را دریافت کنید متوجه می‌شوید او چه زمانی با من تماس گرفته و حکم اخراجم را داده است.

وی یادآور شد: وقتی رئیس فدراسیون فوتبال ساعت 11:30 دقیقه صبح با ابراهیمی، سرپرست تیم ملی تماس می‌گیرد و می‌گوید خبر اخراج دایی را تکذیب کنید، به نظر شما جلسه چه زمانی تشکیل شده است؟

سرمربی پیشین تیم ملی تصریح کرد: وقتی برای فوتبال ایران اشخاصی همچون آیت‌الهی تصمیم می‌گیرند باید فاتحه این فوتبال را خواند.  

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد