فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تراکتور – گالاتاسرای: 5 اردیبهشت یا 28 تیر در تبریز

 

فوتبال روز:مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز از نهایی شدن بازی تدارکاتی تیم فوتبال تراکتورسازی با تیم گالاتاسرای ترکیه خبر داد.

 

ناصر شفق درباره جزئیات این بازی دوستانه گفت: دوشنبه جلسه ای با مسوولان این تیم ترکیه‌ای داشتیم و سرانجام انجام بازی تدارکاتی با گالاتاسرای نهایی شد. مسوولان این تیم دو زمان پیشنهادی را برای انجام این مسابقه اعلام کردند که یکی 5 اردیبهشت‌ماه و دیگری 28 تیرماه است. براین اساس از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواستی برای موافقت با برگزاری این بازی داشتیم.

وی افزود: ممکن است با تاریخ پنجم اردیبهشت‌ به دلیل در جریان بودن مسابقات داخلی موافقت نشود اما، 28 تیر می‌تواند تاریخ مناسبی باشد. به هر حال فدراسیون و شورای تامین باید اجازه این کار را صادر کنند .

شفق در تشریح توافق‌نامه با مسوولان باشگاه گالاتاسرای گفت: طبق توافقات‌مان مسوولان باشگاه ترکیه‌ای قول دادند تا تیم گالاتاسرای با تمام ستاره‌هایش در این مسابقه حاضر شود. همچنین تمام هزینه‌های سفر آنها مشتمل بر بلیت هواپیمای بیزینس‌کلاس، هتل، مصارف خوراکی، ترانسفرها و... بر عهده ما باشد و نیز عواید حاصل از برگزاری مسابقه هم به نصف بین دو باشگاه تقسیم شود. برآورد ما از تمام هزینه سفر این تیم به تبریز مبلغی در حدود صد تا صدوپنجاه میلیون تومان است. 

 

 

                       

  

                   شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                                 سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

  

نظرات 1 + ارسال نظر
۰۴۱۱ سه‌شنبه 31 فروردین 1389 ساعت 15:11 http://asgharnazkesh.blogfa.com

درود بر شما نویسنده وبلاگ.
یاشاسین آذربایجانیم.
یاشاسین بوتون ترک دنیاسی.
یاشاسین ترکیه.
یاشاسین ایرانیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد