فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

تذکر سازمان لیگ به باشگاه پرسپولیس به دلیل اظهارات دایی

 

فوتبال روز: دبیر ستاد منشور اخلاقی از ارسال نامه‌ای تذکری به باشگاه پرسپولیس به دلیل اظهارات سرمربی این تیم خبر داد.

 

 علیرضا علیپور اعلام کرد: با توجه به اظهارات علی دایی در برنامه هفته گذشته 90 نامه‌ای از سوی سازمان لیگ و ستاد منشور اخلاقی به باشگاه پرسپولیس ارسال شده و به این باشگاه تذکر داده‌ایم.
وی عنوان کرد: با توجه به بند 8 ماده یک آئین‌نامه رابطه باشگاه‌ها با لیگ حرفه‌ای فدراسیون فوتبال رعایت اصول احترام و اعتقاد برای مدیران باشگاه‌ها، مربیان، بازیکنان و کارمندان آنها و همچنین مسئولین برگزاری مسابقات الزامی است و هیچ یک از اعضای باشگاه‌ها حق ندارند تحت هیچ شرایطی از سایر باشگاه‌ها یا مسئولان سازمان لیگ از فدراسیون انتقاد کنند و آنرا زیر سئوال ببرند.
علیپور تاکید کرد: در صورتی که باشگاه یا مسئولی اعتراضی داشته باشد باید آن را به صورت کتبی به هیات رئیسه سازمان لیگ اعلام کند تا پس از رسیدگی مراتب انعکاس داده شود. همچنین طبق بند 3-4 ماده 13 اساسنامه فدراسیون فوتبال مبنی بر تعهد، التزام افراد حقیقی و حقوقی به کلیه قوانین مقررات و بند 7و 8 ماده 5 قرارداد مربیان نامه رسمی به باشگاه پرسپولیس ارسال کردیم.
دبیر ستاد منشور اخلاقی در مورد محتوای نامه گفت: از مسئولن باشگاه خواسته‌ایم به سازمان لیگ اعلام کنند که اظهارات علی دایی در برنامه هفته گذشته 90 آیا مطابق بر تعهدات باشگاه بوده یا نه؛ زیرا طبق قوانین حضور مربیان و بازیکنان در برنامه‌های رسانه‌های گروهی باید با مجوز باشگاه صورت گیرد. اظهارات علی دایی مصداق کامل تخلف عینی از مقررات است.
وی خاطرنشان کرد: منتظر اعلام نظر باشگاه پرسپولیس هستیم و پس از آن تخلف علی دایی در هیات رئیسه و مبادی ذیربط رسیدگی و مطابق مقررات آئین‌نامه با وی برخورد خواهد شد. از بازیکنان و مربیان که جایگاه بالاتری در فوتبال دارند توقع بیشتری برای رعایت قوانین می‌رود.  


 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد