فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نتایج کامل هفته سی و یکم لیگ برتر/استقلال به رتبه سوم جدول رسید.

 

فوتبال روز:هفته سی‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران با برتری تیمهای استقلال ، سپاهان و سایپا به پایان رسید.

 

استقلال ۱ - ذوب‌آهن صفر 

 

دیدار استقلال و ذوب آهن از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی در حضور 25 هزار نفر آغاز شد.
دو تیم در نیمه اول بازی پایاپایی را به معرض نمایش گذاشتند که در این بین حملات استقلال خطرناک تر از تیم اصفهانی بود.
شاگردان ابراهیم زاده در یکی از حملات خود صاحب موقعیت خوبی شدند و دروازه استقلال را باز کردند اما داور گل حسینی را آفساید اعلام کرد.

در ادامه بازی با خطا روی فرهاد مجیدی در محوطه جریمه استقلال صاحب ضربه پنالتی شد که این ضربه را در دقیقه 41 سیاوش اکبرپور به گل تبدیل کرد. البته اکبرپور ابتدا ضربه را به گل تبدیل کرد اما داور به دلیل ورود زود هنگام بازیکنان استقلال در محوطه جریمه گل را مردود اعلام کرد و در ضربه دوم اکبرپور بار دیگر این ضربه را گل کرد.

درحالی که تصور می رفت بازیکنان ذوب آهن در 45 دقیقه دوم برای تغییر نتیجه تکاپو کنند چندان بازی خوبی از این تیم دیده نشد و این بازیکنان استقلال بودند که در دقایقی با حملات خطرناک خود دروازه تیم اصفهانی را تهدید می کردند.
در نهایت نیز شاگردان ابراهیم زاده در تغییر نتیجه ناکام ماندند تا استقلال برنده این دیدار باشد.

استقلال با این پیروزی جمع امتیازهای خود را به 52 رساند و با یک امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس از جایگاه چهارمی به مکان سوم رسید. ذوب آهن نیز با این باخت با همان 52 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند تا شانس قهرمانی اش در لیگ تا حد زیادی کاهش یابد.

قضاوت این مسابقه بر عهده محسن قهرمانی بود. وی به اکبرپور و امیرآبادی و فرهاد مجیدی از استقلال و کاسترو از ذوب آهن کارت زرد نشان داد. 

استقلال: محمد محمدی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، حنیف عمران زاده، مهدی امیرآبادی، خسرو حیدری، حسین کاظمی، فابیو جانواریو(57- کیانوش رحمتی)، فرهاد مجیدی( 89- رینالدو)، سید مهدی سید صالحی و سیاوش اکبرپور(80 هاشم بیک زاده)
سرمربی: صمد مرفاوی 

ذوب ‌آهن: عباس قاسمی، سید محمد حسینی، فرشید طالبی،‌ مصطفی صالحی نژاد، حسن اشجاری(66- جلال امیدیان)، محمد منصوری، قاسم حدادی فر، سینا عشوری، محمدرضا خلعتبری(75- اسماعیل فرهادی)،ایگور کاسترو(58- محسن مسلمان)، و محمد قاضی
سرمربی: منصور ابراهیم زاده 
  

شرح گل:

1ـ0(استقلال): با خطای روی فرهاد مجیدی در محوطه جریمه استقلال صاحب ضربه پنالتی شد که این ضربه را در دقیقه 41 سیاوش اکبرپور به گل تبدیل کرد.

 

اتفاق ویژه: اکبرپور ابتدا ضربه را به گل تبدیل کرد اما داور به دلیل ورود زود هنگام بازیکنان استقلال در محوطه جریمه گل را مردود اعلام کرد و در ضربه دوم اکبرپور بار دیگر این ضربه را گل کرد.

 

سپاهان ۲  - راه آهن صفر 

 

ورزشگاه فولاد شهر، تماشاگر 7 هزار نفر

داور: محسن ترکی

اخطار: رحیمی، نورمحمدی(راه آهن)، بنگر(سپاهان)

 

سپاهان:‌ سیدمهدی رحمتی، محسن بنگر، احمد آل نعمه، جواد مهاری(84 آرماندوسا)، احسان حاج صفی، شاهین خیری، محرم نویدکیا، احمد جمشیدیان(85 مهدی جعفرپور)، مهدی کریمیان، ابراهیم توره، عمادمحمدرضا(94 فرزاد حاتمی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

 

راه آهن: مسعود همامی، علیرضا نورمحمدی، ابراهیم کریمی، مجید باجلان، مجید نورمحمدی(57ایمان حیدری)، حسین پاشایی، ابوذر رحیمی، محسن میرآبی(70 محمود آمنه)، میلاد زیندپور، کمال کامیابی‌نیا(78 احمد مومن‌زاده)، فرید عابدی 

سرمربی: مهدی تاتار

 

شرح بازی:

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارجوب دیدارهای هفته سی و یکم لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی برابر راه آهن شهرری یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شد. دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و راه‌آهن شهرری در چارچوب هفته سی‌ویکم لیگ برتر از ساعت 17:30 در حضور 6 هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر آغاز شد که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. 

گل‌های میزبان را عمادرضا در دقیقه 35 از روی نقطه پنالتی و ابراهیم توره در دقیقه 52 به ثمر رساندند.
سپاهان با این پیروزی 62 امتیازی شد و با توجه به شکست ذوب آهن مقابل استقلال فاصله خود را با تیم دوم جدول به 8 امتیاز افزایش داد. با توجه به اینکه 3 هفته تا پایان لیگ باقی مانده، سپاهان کار دشواری برای کسب عنوان قهرمانی نهمین دوره لیگ برتر ندارد. 

محسن ترکی داور این دیدار به ابوذر رحیمی و پاشایی از راه آهن و محسن بنگر از سپاهان کارت زرد نشان داد

شرح گل‌ها:

1ـ0(سپاهان): دقیقه 35 خطای ابوذر رحیمی روی سپاهان باعث شد داور به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد تا عمادرضا این فرصت را تبدیل به گل اول سپاهان کند.

2ـ0(سپاهان): دقیقه 53پاس در عمق مهدی کریمیان در موقعیت تک به تک به ابراهیم توره رسید مهاجم سیه چرده سپاهان پس از عبور از دروزاه‌بان راه آهن با ضربه زمینی دروازه این تیم را برای بار دوم گشود.

 

اتفاق ویژه: شکست راه آهن در اصفهان در شرایطی رقم خورد که راه آهنی‌ها در نیمه اول بازی خوب و پایاپایی را مقابل حریف به نمایش گذاشتند و در صحنه‌ای که داور پنالتی را به نفع سپاهان اعلام کرد نسبت به این تصمیم داور متعرض بودند و اعتقاد داشتند خطایی توسط مدافع روی مهاجم سپاهان صورت نگرفته  است. 

 

 سایپا ۲  - مس کرمان ۱ 

 

ورزشگاه انقلاب کرج، تماشاگر 1500 نفر

داور: محمود رفیعی

اخطار: شریفی نسب(سایپا)، انصافی، رجب‌زاده، بابایی(راه آهن)

 

مس : سامان صفا، پیروز قربانی، مجتبی انصافی، فرهاد سالاری‌پور(70 حسین بابایی)، حسین یوسفی، فرزاد حسین‌خانی، قاسم دهنوی، میلاد فخرالدینی، روح‌الله بیگدلی(46 ادینیو)، مهدی رجب‌زاده، علی سامره(73 فراز فاطمی)

سرمربی: لوکا بوناچیچ

 

سایپا: ابراهیم میرزاپور، مرتضی ابراهیمی، رضا محمودی، ابراهیم صادقی، داریوش یزدانی، رضا خالقی‌فر، مجید ایوبی، سعید یوسف‌زاده، امید شریفی‌نسب(75 علی زینلی)،‌سید امین منوچهری، مهدی خیری 

سرمربی: محمد مایلی‌کهن

 

شرح بازی:

تیم فوتبال سایپا عصر امروز با پیروزی مقابل مس کرمان جایگاه خود در جدول لیگ برتر فوتبال ایران بهبود بخشید. 

گل های تیم سایپا را ابراهیم صادقی و رضا خالقی فر در دقایق 20 و 50 به ثمر رساندند و تک گل تیم مس کرمان را مهدی رجب زاده در دقیقه 60 به ثمر رساند. 
امید شریفی نسب هافبک تیم فوتبال سایپا، مهدی رجب زاده و بابایی از تیم فوتبال مس کرمان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند. 
تیم فوتبال سایپا کرج با این پیروزی 41 امتیازی شد و در رده هشتم جدول قرار گرفت و مس کرمان نیز با 35 امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال ایران باقی ماند

شرح گل:

1ـ0(سایپا): دقیقه 20 ابراهیم صادقی از پشت محوطه 18 قدم اقدام به شوت‌زنی کرد که با ضربه کاپیتان سایپا در قعر جدول سامان صفا جای گرفت.

2ـ0 (سایپا): در دقیقه 50 امین منوچهری با پاس خود در محوطه 18 قدم رضا خالقی‌فر را صاحب موقعیت گلزنی کرد ضربه این بازیکن

گل دوم را برای ثمر به همراه داشت.

2ـ1(مس): مهدی رجب‌زاده در دقیقه 63 روی پاس فرهاد سالاری صاحب موقعیت شد تا فاصله را کمتر کند. 

 اتفاق ویژه: جدال سایپا و مس در شرایطی به برتری تیم میزبان به پایان رسید که هر دو تیم برای فرار از ته جدول روی سه امتیازاین بازی حساب ویژه‌ای بازی کردند در این میان سایپا با پیروزی خود توانست حاشیه‌ امنیت خوبی برای خود به دست آورد البته با توجه به شکست راه آهن مس با وجود این شکست سقوطی در جدول نداشت اما همچنان در لبه پرتگاه قرار دارد..

 

 نتایج کامل هفته سی و یکم لیگ برتر: 

 

استیل آذین تهران صفر- ابومسلم مشهد صفر

 

تراکتورسازی تبریز 1- پرسپولیس 1

گل: فرهاد خیرخواه(38)/ هادی نوروزی(55)

 

سپاسی شیراز1- صبای قم 4

گل: سیامک کوهنورد(84)/ عباس محمدرضایی(20، 65) داود حقی(59) محمد نوری(74)

 

فولاد خوزستان 3- پاس همدان 2

گل: جواد شیزراد(45) سعید رمضانی(59) سیامک سرلک(79)/ جلال کاملی(گل به خودی-2) آرتور یادگاریان(19)

 

ملوان انزلی 1- استقلال اهواز صفر

گل: فیلیپه دی سوزا(79)

 

پیکان قزوین صفر- شاهین بوشهر 2

 گل: منصور تنهایی(66) بهادر عبدی(77)

 

سایپا کرج 2- مس کرمان 1

گل: ابراهیم صادقی(20) رضا خالقی فر(50)/ مهدی رجب زاده(60)

 

سپاهان اصفهان2- راه آهن تهران صفر

گل: عماد رضا(35) ابراهیم توره(52)

 

استقلال تهران 1- ذوب آهن اصفهان صفر

گل: سیاوش اکبرپور(40)

  

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

   

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز انجام وظیفه شد
به امید همکاری بیشتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد