فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

گواردیولا:14 ساعت سفر را به حذف بودن ترجیح می دهم

 

فوتبال روز:پپ گواردیولا، مربی جوان بارسلونا درکنفرانس خبری پیش از دیدار حساس سه شنبه شب، از سفر طولانی تیمش با اتوبوس به شهر میلان انتقاد کرده است.

 

این دیدار ، دیدار رفت دو تیم در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

گواردیولا در صحبتهایی در این رابطه گفت:« تنها راهی که پیش روی ما قرار داشت،سفر با اتوبوس بود.ما گفته ایم که این شرایط ایده آلی برای برگزاری یک بازی پس از سه روز نیست. ما سه روز پیش دیدارمان را برگزار کردیم و پس از آن هم سفری 13 ساعته با اتوبوس پیش رو داشتیم تا دیدار مرحله نیمه نهایی را مقابل اینتر برگزار کنیم.»

گواردیولا در مورد این سفر طولانی و خسته کننده گفت:« ما 13 ساعت سفر کردیم ولی هیچ راه دیگری نداشتیم. این تنها به دلیل آتشفشان ایسلند بود. تمام اروپا در شرایط مشابهی به سر می برد. سفر نکردن به منزله شکست 0-3 برای ما بود و ما می خواستیم در این دیدار به میدان برویم.ما این سفر را در طول 2 روز انجام دادیم که برایمان راحت تر باشد و خستگی کمتر را در بر داشته باشد.»

مربی جوان بارسا در بخش پایانی صحبتهایش گفت:« واقعا خوش شانس بودیم که اینتر زسکامسکو را حذف کرد وگرنه تصور کنید که مجبور می شدیم تا به مسکو سفر کنیم. بدین ترتیب سران یوفا دستور دادند و بقیه هم می بایست از آن اطلاع کنند.سفر کردن با اتوبوس بسیار خسته کننده است ولی نه هر از چند گاهی. راحت نیست ولی اتفاقی هم نمی افتد. برای ما بد نبود.ترجیح می دهم که 14 ساعت برای برگزاری یک بازی سفر کنم تا اینکه بازی را از تلویزیون تماشا می کردیم.»  

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد