فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فرازکمالوند به سرنوشت «ف.ک»ها مبتلا شد

 

فوتبال روز:عملکرد موفقیت‌آمیز فراز کمالوند با تراکتور‌سازی باعث شده او از همین حالا به فکر بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده باشد.

 

سرمربی تراکتورسازان که با حمایت ده‌ها هزار هوادار تبریزی در لیگ جاری توانست یقه تیم‌های بزرگ را در ورزشگاه یادگار امام بگیرد حالا با رویای قهرمان کردن تیمش در فصل آینده چند بازی پیش‌رو را پشت‌سر خواهد گذاشت. کمالوند چند روز پیش مدعی شد لیستی 35 نفره به مدیر‌عامل تراکتور‌سازی داده و گفته اگر از بین آنها 12 بازیکن هم جذب شود، او جام دهم را به تبریز خواهد برد. در شرایطی که به نظر می‌رسد کمالوند از نشستن روی نیمکت تراکتور سازی در فصل آینده مطمئن است اما خبرهایی از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه این «ف.ک» هم لیگ دهم را باید در دسته اول مربیگری کند!
سرمربی محبوب تیم تبریزی که خواب‌های زیادی برای موفقیت با تراکتور‌سازی دیده نه تنها باید برای فصل بعد قید این تیم را بزند بلکه گفته می‌شود از حضور او در لیگ‌برتر هم ممانعت به عمل خواهد آمد. در ابتدای فصل گفته می‌شد فراز کمالوند یکی از مربیان منشوری است اما او با چند تبصره و بند و البته رایزنی‌های ناصر شفق که عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال است، توانست مدت زمان زیادی را بدون کارت مربیگری روی نیمکت تراکتور سازی بنشیند. در این بین اتفاقات عجیب چند هفته پیش در مشهد و مصاحبه‌های چند‌باره تند او علیه مسوولان به خصوص مسعود عنایت مزید بر علت شده تا متولیان و مجریان منشور‌اخلاقی از همین حالا او را در لیست سیاه قرار دهند. البته کمالوند پیش از آن هم چند مصاحبه حاشیه‌ای انجام داده بود که در مقطعی طبق خواسته قاضی شریفی از انجام مصاحبه منع بود. بر این اساس و طبق گفته یکی از مسوولان بلند‌پایه فدراسیون که علاقه ندارد اسمش فاش شود، تصمیم‌گیری‌ها تا بدین لحظه حکایت از ممانعت فعالیت فراز کمالوند در لیگ‌برتر برای فصل آینده دارد.

شفق هم علاقه چندانی به حفظ کمالوند ندارد
در این شرایط از تبریز خبر می‌رسد تقاضا و لیست بلند بالای کمالوند از شفق باعث شد مدیر‌عامل تراکتور‌سازی رغبت چندانی برای حفظ «فراز» نداشته باشد. جذب بازیکنان مورد نظر کمالوند، صرف بودجه‌ای هنگفت می‌طلبد. از طرفی کمالوند پس از بیرون کشیدن تیمش مقابل ابومسلم مدعی شد که این موضوع را با ناصر شفق هماهنگ کرده است. گرچه شفق در آن مقطع نخواست با سرمربی تیمش وارد جنگ رسانه‌ای شود اما اطرافیان باشگاه معتقدند این مساله به شدت مدیر‌عامل تراکتور‌سازی را ناراحت کرده است. تمام این موارد دست به دست هم داده تا اینطور به نظر برسد که کمالوند باید به فکر خداحافظی از تیم پرطرفدار تبریزی باشد.

مربیان منشوری فصل بعد هم لیگ‌برتری نمی‌شوند
گرچه فراز کمالوند تنها «ف.ک» بود که در فصل جاری روی نیمکت یک تیم لیگ‌برتری نشست اما او در لیگ دهم تنها نخواهد بود. البته همانطور که گفته شد کمالوند باید در لیگ یک مربیگری کند و نکته جالب اینکه فرهاد کاظمی، فیروز کریمی و اکبر میثاقیان لیگ‌برتری نخواهند شد! علیپور دبیر ستاد منشور‌اخلاقی به خبرنگار روزنامه «گل» گفت: «حتی اگر این سه مربی موفق شوند تیم‌هایشان را به لیگ‌برتر بیاورند باز هم خودشان جواز حضور در لیگ‌برتر را نخواهند داشت و تصمیمی که در خصوص آنها گرفته شده به قوت خود باقی خواهد ماند.» 

 

منبع:روزنامه گل 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد