فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

ماجرای فوتبالیست معروف پایتخت که پول LCD‌اش را نداد

 

فوتبال روز:شاید شنیدن ماجرای طلبکار بودن یک کاسب سه‌راه امین حضور تهران از یک فوتبالیست بازنشسته را پیش‌تر هم شنیده باشید. البته ذهن‌تان را با شنیدن کلمه «طلبکار» به سمت ارقام نجومی 50 ، 60 میلیونی منحرف نکنید.

 

رقم مربوطه حتی کمتر از سه میلیون تومان است. باور کنید... فقط دو میلیون و 800 هزار تومان! پولی که باید پنج، شش ماه پیش بابت خرید یک LCD و مخلفاتش به فروشنده پرداخت می‌شد اما همچنان پرداخت نشده است. مدتی پیش یکی دیگر از نشریات ورزشی هم مطالبی در این مورد نوشته بود که از سوی فوتبالیست مشهور تهدید به شکایت هم شده بوده جالب است بدانید این آقا که از پیشکسوتان یکی از تیم‌های پرطرفدار پایتخت است در یکی از روزهای سال 88 همراه با دو نفر دیگر از دوستانش که بعدها مشخص شد از همسایگان خانه پدری آن فوتبالیست بوده‌اند به مغازه‌ای در سه‌راه امین حضور وارد شده و پس از چاق سلامتی و چاکرم، مخلصم با فروشنده حدود سه میلیون و یکصدهزار تومان خرید می‌کنند و پس از پرداخت مبلغ 300 هزار تومان مابقی رقم را وعده پرداخت داده و از فروشگاه خارج می‌شوند. خارج شدن از مغازه همانا و نرسیدن کاسب از همه‌جا بی‌خبر به مابقی پولش همان. این فرد ابتدا از طریق رفقای مطبوعاتی‌اش از این فرد که مدتی هم سرمربیگری یکی از تیم‌های لیگ‌برتری را برعهده داشت خواهان پرداخت باقیمانده پولش شد اما پول بی‌پول. کار تا آنجا پیش می‌رود که مغازه‌دار تصمیم می‌گیرد از طریق کمیته انضباطی فدراسیون و شخص قاضی شریفی به طلبش دست پیدا کند.
از این‌رو قاضی شریفی در روزی که این مربی لیگ‌برتری همراه مدیر‌عامل جدید باشگاهش در کمیته انضباطی قرار داشتند از طلبکار دعوت می‌کند تا او نیز در آن جلسه حاضر شود. آقای معروف وقتی چهره آن مغازه‌دار در دفتر شریفی را می‌بیند ابتدا حسابی جا می‌خورد و پس از توپ و تشر زدن به طرف مقابلش او را تهدید به شکایت می‌کند و در حضور جمع می‌گوید که وکیلش پیگیر این اقدام او خواهد بود. این ملاقات‌ها دو، سه بار دیگر هم در دفتر کمیته انضباطی فدراسیون تکرار می‌شود و وقتی صحت گفتار کاسب محله امین حضور برای قاضی شریفی تایید می‌شود روزی با کنار کشیدن این فرد که مدتی به عنوان کارشناس هم در برنامه‌های فوتبالی تلویزیون حاضر می‌شود می‌گوید که صدا و شماره تلفن او که روی موبایل مغازه‌دار زنگ زده و او را تهدید کرده است را در اختیار دارد و هر بار از وی می‌خواهد که مساله را بدون دردسر رتق و فتق کند... اما هربار همان جواب‌های تکراری را شنیده.
قاضی شریفی حتی به این چهره سرشناس و محبوب یکی از تیم‌های پرطرفدار پایتخت هم گفته که راننده وانتی که لوازم خریداری شده را تحویل خریدار داده آدرس تحویل را در همسایگی خانه پدری او اعلام کرده است ولی این فرد متمول که در تهران و امارات بیزینس لوازم سخت‌افزاری کامپیوتر دارد باز هم زیر بار نمی‌رود... تا اینکه هفته گذشته از طرفی کمیته انضباطی با مغازه‌دار مغموم تماسی برقرار می‌شود مبنی بر اینکه آیا طلب شما وصول شد یا نه! این تلفن باعث شد تا آقای طلبکار بلافاصله خودش را به کمیته انضباطی رساند و متوجه شد آن فوتبالیست جام‌جهانی رفته معروف، در آستانه عقد قرارداد برای مربیگری در یکی از تیم‌های مطرح است و برای صدور مجوز از سوی این کمیته نیاز به داشتن تسویه حساب مالی دارد. حتی کاشف به عمل آمد که این تیم مطرح در سطح ملی است و سر و کار این فرد در واقع با خود فدراسیون خواهد بود. از این‌‌رو در آخرین ملاقات این چهره آشنای دنیای فوتبال با مغازه‌دار مربوطه دست او را در اتاق شریفی گرفته و او را تا پایین ساختمان فدراسیون می‌برد و با هزار جور وعده و وعید او را به دریافت طلبش ظرف روزهای آینده امیدوار می‌کند... اما هنوز آن روزها نیامده و انگار انتظار بیهوده است. این کاسب از همه جا بی‌خبر که چوب ساده‌دلی و احترام به جامعه ملی‌پوش فوتبال کشورش را می‌خورد هنوز دنبال این ماجراست و اطلاع داریم که او نه تنها مکالمات تلفنی‌اش با این کاپیتان پیشین تیم معروف تهرانی را ضبط شده دارد بلکه فیلم روز خرید را که از طریق دوربین‌های مدار‌بسته محل کسبش ضبط شده را نیز در اختیار دارد. فاکتور فروش و مبلغ بیعانه پرداختی هم موجود است. البته پیش از انتشار این مطلب برای اطلاع از صحت و سقم این ماجرا با این پیشکسوت فوتبال هم صحبت کردیم و او خلاف این موارد را مدعی شد. او معتقد بود این فرد که خود را طلبکار معرفی کرده در واقع قصد اخاذی از او را داشته و دارد و در حال حاضر نیز وکیل او در حال پیگیری ماجراست و حتی دادگاه وی را فراخوانده است. حتی این فوتبالیست پیشین معروف مدعی شد از نشریه‌ای که پیش‌تر چنین گزارشی را چاپ کرده بوده است نیز شکایت شده و دادگاه رسیدگی به این شکایات همین هفته برگزار می‌شود. البته برای اطلاع دقیق‌تر از این موضوع با کمیته انضباطی هم تماس گرفتیم اما متاسفانه هرگز کسی پاسخگوی تماس‌مان نبود و تلفن همراه قاضی شریفی هم خاموش بود.
 

 

منبع:روزنامه گل 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد