فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

رحمتی سر 3راهی/ پول استیل‌آذین‌،رفاقت با دایی یا درخشش با سپاهان

 

فوتبال روز:همه ساله با نزدیک شدن به پایان رقابت‌های لیگ برتر در یک عمل غیرحرفه‌ای بعضی تیم‌ها با بازیکن تیم‌های رقیب برای فصل بعد به مذاکره می‌نشینند و به نوعی آنها را هوایی می‌کنند.

 

این عمل غیرحرفه‌ای در فوتبال ایران به یک رسم تبدیل شده است و همه ساله شاهد آن هستیم. حال با توجه به سه هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهان سه مشتری صددرصد دارد که بدجوری خواهان او هستند. البته سیدمهدی رحمتی مذاکره رسمی با دو گزینه را رد می‌کند اما گزینه سوم، باشگاه سپاهان که پیشنهاد تمدید قرارداد را داده تایید می‌کند. اولین مشتری رحمتی برای فصل بعد پرسپولیس است. از آنجایی که رحمتی فیکس بودن در تیم ملی را مدیون علی دایی است و از طرفی با او روابط دوستانه خیلی صمیمی دارد به همین دلیل اگر او را فصل بعد در پرسپولیس ببینیم چیز تعجب‌آوری نخواهد بود.
رحمتی مذاکره پرسپولیسی‌ها یا علی دایی با خودش را در این خصوص تکذیب می‌کند و ما هم حرف او را تایید می‌کنیم، اما به گفته یک منبع آگاه یکی از دوستان صمیمی علی دایی که در زمان حضور او در سایپا و تیم ملی به عنوان یکی از اعضای تیم عضو مورد اعتماد علی دایی به حساب می‌آید پیشنهاد رسمی به رحمتی برای حضور در پرسپولیس را داده است. دومین تیم خواهان مهدی رحمتی استیل‌آذین‌ است. این تیم تهرانی امسال از ناحیه دروازه خیلی ضرر کرده است و چه بسا دیدارهایی را که از حریف جلو بوده و در دقایق پایانی به خاطر ضعف دروازه‌بانانش مساوی کرده یا باخته. به گفته مربیان و مدیران این باشگاه اگر آنها یک دروازه‌بان مثل رحمتی داشتند الان با اختلاف زیاد صدر جدول بودند! به هر حال استیل‌آذین‌ با یک رقم خیلی خوب و بالا از مشتریان پروپاقرص رحمتی است. اما گزینه سوم خود باشگاه سپاهان است. مدیران باشگاه سپاهان طی یکی، دو روز گذشته با رحمتی صحبت‌های زیادی را انجام داده‌اند و از او خواسته‌اند که قراردادش را برای فصل بعد تمدید کند حتی مبلغ آنها برای تمدید چشم‌گیر است.
گفتنی است سپاهان در یک ضرب‌الاجل به رحمتی یک هفته مهلت داده‌ که تکلیفش را مشخص کند! مهدی رحمتی حالا با سه گزینه خوب بر سر سه راهی قرار گرفته است او یا باید پول را انتخاب کند و به استیل‌آذین‌ برود یا اینکه شهرت و معروفیت بیشتر را انتخاب کند و به پرسپولیس بیاید تا رفاقت را در حق علی دایی ادا کرده باشد و یا اینکه در سپاهان بماند تا در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد و هم پول خوبی بگیرد. گفتنی است رحمتی قرارداد دو ساله با سپاهان دارد و در صورتی که بخواهد از این تیم جدا شود باید طبق بندی که در قراردادش ثبت شده، یکصد میلیون تومان بدهد و برود. 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد