فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

لیگ اروپا/ جنگ صعود در اسپانیا و آلمان

 

فوتبال روز:نمایندگان انگلیس با حضور در مرحله نیمه‌نهایی پیکارهای لیگ اروپا (جام یوفای سابق) برای راهیابی به دیدار نهایی نبرد می‌کنند.

 

فرداشب (پنج‌شنبه) دو دیدار رفت از مرحله نیمه‌نهایی این پیکارها در اسپانیا و آلمان انجام خواهد شد که دو تیم انگلیسی لیورپول و فولام، برای رسیدن به ایستگاه آخر تلاش خواهند کرد.

در ورزشگاه وینست کالدرون، آتلتیکومادرید اسپانیا میزبان لیورپول،‌ تیم تحت رهبری رافائل بنیتس است. این مربی اسپانیایی که به همراه شاگردان آنفیلدی خود، در فصل جاری متحمل ناکامی‌های شده، امید زیادی به این بازی و بازی برگشت دارد تا با حضور در بازی پایانی و کسب احتمالی جام قهرمانی، زخم‌های تیمش را التیام بخشد.

در ورزشگاه نوردبانک نیز فولام،‌ بعنوان نماینده دیگر لیگ برتر در میهمانی هامبورگ شرکت خواهد کرد. انگلیسی‌ها که فصل جاری نام آندو تیموریان، بازیکن ایرانی را در کادر بازیکنان خود داشتند، نیز با امیدهای زیاد در پی شانس صعود در یک شهر بندری است.
دیدارهای برگشت این مرحله پنج‌شنبه آینده انجام خواهد شد. 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد