فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

عابدزاده مربی استیل آذین شد

 

فوتبال روز: مربی سابق پرسپولیس به عنوان دستیار افشین پیروانی در استیل آذین انتخاب شد.

 

افشین پیروانی با اعلام این خبر اظهار داشت: عابدزاده از مفاخر فوتبال ایران است و خوشحالم که می توانیم از وجود ایشان در مجموعه استیل آذین استفاده کنیم.

پیروانی گفت: ظهر امروز نشستی با عابدزاده داشتیم و قرار شد ایشان به عنوان دستیار اول و مربی دروازه بان ها با من در کادر فنی استیل آذین همکاری کند.

سرمربی استیل آذین عنوان کرد: امیدوارم تیم با حمایت مسئولان، اعضای هیات مدیره، بازیکنان و همه مربیان در ادامه رقابت های لیگ موفق باشد و بتوانیم سهمیه حضور در مسابقات آسیایی را به لطف خدا کسب کنیم. 
 

 

قرارداد عابدزاده با پرسپولیس فسخ شد 

 

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: با درخواست احمدرضا عابدزاده برای فسخ قراردادش و خاتمه همکاری با باشگاه، توافق نامه‌ای بین او و باشگاه پرسپولیس امضا شد.

بر اساس این توافق نامه وی مستحق دریافت مطالباتش از ابتدای فصل جاری تا تاریخ 7/10/88 جمعاً به مبلغ 100 میلیون تومان است. مطالبات فصل گذشته ایشان منوط به رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال است.

با امضای این توافق نامه طرفین ادعای دیگری نسبت به هم ندارند و صدور رضایت ‌نامه برای ایشان بلامانع است. 
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد