فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: در مورد آیت اللهی از دادکان سئوال کنید

 

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به همه خبرنگاران پیشنهاد می‌کنم در مورد آیت اللهی حتما از دادکان سئوال کنند.

 

علی دایی پس از تمرین امروز در خصوص بازی با صبای قم اظهار داشت: بازی بسیار سختی را در پیش داریم. صبا تیم خوبی است و با نتایج خوبی که کسب کرده زنگ خطر را برای خیلی از تیم‌ها به دست آورده است؛ اما شرایط این بازی برای ما فرق می‌کند چون می‌خواهیم با شکست صبا و قهرمانی در جام حذفی به لیگ قهرمانان برسیم.
دایی در خصوص حضورش در کمیته انضباطی گفت: از من خواستند به کمیته بروم و فکر کردم می‌خواهند جواب رای صادر شده را بدهند و قبول کردم؛ اما متاسفانه رای من صادر نشد.
وی افزود: قرار نبود به کمیته انضباطی بروم اما به خاطر اینکه به من زنگ زدند رفتم اما شریفی را نیز ندیدم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اظهارات آیت اللهی نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من آیت اللهی را نمی‌شناسم، راجع به مسئله ای دیگر سئوال کنید. نباید خود را به این و آن ببندیم و از خبرنگاران می‌خواهم که حتما در مورد این آقا نظر دادکان را بپرسند تا همه چیز مشخص شود. 
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد