فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

باقری: قرار نیست در فیلمی بازی کنم

 

فوتبال روز:کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: خبر حضورم در یک فیلم سینمایی کذب محض است.

 

کریم باقری پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی مقابل صبا تک بازی جام حذفی است و باید هر چه در توان داریم به نمایش بگذاریم.
وی افزود: خوشبختانه مشکل خاصی ندارم و اگر دایی صلاح بداند از دقیقه یک می‌توانم به میدان بروم.
باقی ادامه داد: در نیمه دوم بازی مقابل تراکتور سازی نیز دردی نداشتم اما چون تراکتوری‌های ما را پرس کرده بودند کمی مجبور بودم عقب تر کار کنم.
وی در پایان در خصوص خبر حضور در یک فیلم سینمایی نیز گفت: به درخواست کاشانی در جلسه‌ای با مسئولان یکی از شبکه های سیما شرکت کردم و به هیچ عنوان قرار نیست در فیلمی بازی کنم. به نوشته روزنامه ها توجه نکنید چون هر چه دوست دارند می‌نویسند. 
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد