فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نیمه نهایی لیگ اروپا/ شکست لیورپول و توقف هامبورگ

 

فوتبال روز:در دو بازی برگزار شده از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا اتلتیکومادرید و فولام برابر حریفان خود موفق ظاهر شدند.

 

اتلتیکو مادرید 1- لیورپول0 

 

گل دقیقه 8 دیه گو فورلان برای تیم اسپانیایی کافی بود که این تیم بتواند به برتری ارزشمندی مقابل حریف انگلیسی اش در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا دست یابد.

دیدار حساس پنجشنبه شب ورزشگاه بیسنته کالدرون با برتری حداقل تیم میزبان به پایان رسید و تیم کیکه سانچس فلورس موفق شد تا با تک گل زودهنگام دیه گو فورلان تیم پیروز این میدان لقب گیرد.بدین ترتیب انتظار می رود که این تیم اسپانیایی در دیدار برگشت ورزشگاه آنفیلد به شدت در لاک دفاعی فرو برود.

در دیدارپنجشنبه شب شهر مادرید، په په رینا نمایش خیره کننده ای را به اجرا گذاشت. تیم انگلیسی به طور کلی نتوانست نمایش قابل قبولی را اجرا کند و یک شوت جرارد را می توان یکی از معدود خطرهای شاگردان بنیتس برروی دروازه تیم میزبان دانست

در زمان برگزاری این دیدار جو فوق العاده ای در ورزشگاه بیسنته کالدرون حاکم بود. و ریس، اویفالوژی و پررا جزو برترین بازیکنان تیم میزبان بودند.

دیه گو فورلان، قهرمان اتلتیکو در این دیدار بود و در دقیقه 8 توانست تک گل تیم میزبان را به ثمررسانده و کار اتلتیکو در دیدار برگشت را راحت تر نماید.هرچند که آنها نتوانستند تا گل دیگری به گل فورلان اضافه کنند ولی در هر صورت بابرتری ، هرچند کوچکی گام به آنفیلد خواهند گذاشت

این در حالی است که دو ستاره کلیدی هر دو تیم، یعنی فرناندو تورس به دیلی مصدومیت و سرخیو آگوئرو به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمشان نبودند.

اوضاع دو تیم در رقابتهای لیگ داخلی کشورهایشان بدین ترتیب است که اتلتیکومادرید با کسب 40 امتیاز از سی و چهار دیدار خود در رده دهم جدول لالیگا قرار گرفته و این در حالی است که لیورپول با کسب 59 امتیاز از سی و پنج بازی خود، رده سی و هفتم جدول رقابتهای لیگ برتر را از آن خود کرده است.

دیدار برگشت دو تیم هفته آینده در ورزشگاه آنفیلد برگزار خواهد شد 

 

هامبورگ 0- فولام ۰ 

 

یکی از دو دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ اروپا دیشب در آلمان برگزار شد و طی آن دو تیم هامبورگ و فولام به تساوی بدون گل دست یافتند.

این تساوی در حالی رقم خورد که تیم آلمانی کنترل کامل توپ و میدان در جریان 90 دقیقه را در دست داشت ولی در نهایت و با نتیجه به دست آمده، تکلیف تیم صعود کننده به مرحله فینال در دیدار برگشت دو تیم که در انگلستان برگزار خواهد شد، مشخص می شود.

بدین ترتیب تیم آلمانی در صورتی که بخواهد خود را به دیدار فینال این رقابتها برساند، کار سختی را دردیدار برگشت پیش رو خواهد داشت و می بایست با به ثمر رساندن گلی در خانه حریف سرسخت انگلیسی،راه صعود به فینال را هموار کند.

هامبورگ این دیدار را تهاجمی آغاز کرد و در دومین دقیقه بازی اولین موقعیت گلش را خلق کرد ولی در نهایت هیچ گلی برای این تیم از راه نرسید.

هامبورگ در حال حاضر در رقابتهای بوندس لیگا با کسب 48 امتیاز از سی و یک بازی خود در رده هفتم جدول قرار گرفته است و این در حالی است که فولام در حال حاضر با کسب 43 امتیاز از سی و چهار دیداری که در رقابتهای این فصل لیگ برتر انجام داده، در رده دهم جدول قرار گرفته است و امید چندانی به کسب سهمیه ای اروپایی برای رقابتهای فصل بعدش ندارد. 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد