فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

استقبال گرم ستاره‌ها از عابدزاده

 

فوتبال روز:قرمز پوشان استیل آذین تمرینات خود را روز پنجشنبه از ساعت 11با حضور احمد رضا عابدزاده در ورزشگاه کار گران پیگیری کردند.

 

در این تمرین با نشاط بازیکنان پس از گرم کردن به حرکات کششی ،قدرتی ،کار باتوپ، سانتر از جناحین و ضربه به گل ،پرداختند. حمید نشاط جو به دلیل مصدومیت با اجازه پیروانی غایب بود احمد رضا عابدزاده پس از معرفی به بازیکنان در تمرین حضور پیدا کرد وپس از برخورد گرم بابازیکنان تمرینات ویژه ای را برای نظر محمدی در نظر گرفت. علی کریمی بااجازه پیروانی 10 دقیقه زودتر از سایر بازیکنان محل تمرین را ترک کرد . شوخی وخنده در تمرین امروز بین بازیکنان دیده می‌شد. دکتر زادمهر سرپرست و مهاجرانی مدیر فنی استیل آذین در تمرین روز پنجشنبه سرخپوشان حضور داشتند و پیش از آغاز تمرین به استقبال عابدزاده رفتند. پیروانی تمرینات امروز را سنگین تر از روزهای گذشته برگزار کرد تا با وضعیت بدنی بازیکنان آشناتر شود، البته پس از تمرین پر فشار امروز اعلام شد روز جمعه تمرینات استیل آذین تعطیل است. مربی تیم فوتبال استیل آذین تهران همچنین به بازیکنان تیمش تاکید کرد تا برای آنالیز دقیق پرسپولیس که حریف بعدی استیل آذین است بازی حساس این تیم مقابل صبای قم در مسابقات جام حذفی را تماشا کنند. 
 

کریمی، مهدوی‌کیا و نیکبخت از عابدزاده استقبال کردند
 احمدرضا عابدزاده پس از معرفی در تمرین امروز به عنوان مربی جدید استیل آذین به بازیکنان کار خود را با دروازه با ن های استیل آذین شروع کرد. وی در بدو ورودش به ورزشگاه کارگران تاکید کرد که خاطرات گذشته‌اش با پرسپولیس زنده شده و در اولین قدم در آغوش مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی و نیکبخت واحدی قرار گرفت و دقایقی با آنها به شوخی وگفتگو پرداخت. دوستان و همبازیان سابق عابدزاده هم از مربی جدید این تیم با گرمی استقبال کردند. 

 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد