فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

نیمه نهایی جام حذفی/ پرسپولیس در آستانه آسیا

 

فوتبال روز:تیم فوتبال پرسپولیس در ضربات پنالتی 4 بر 3 صبای قم را شکست داد و به فینال جام حذفی راه پیدا کرد.

 

 پرسپولیس0(4)ـ صبای قم0(3)

 
 

ورزشگاه آزادی، تماشاگر بیش از 70 هزارنفر

داور: هدایت مبینی

اخطار: کلاه‌کج، باقری، بادامکی (پرسپولیس) بختیاری‌زاده، اسدی، حقی، حاجی‌زاده(صبای قم)

اخراج:‌ مرتضی کاشی(92)

 

پرسپولیس: علیرضا حقیقی، سپهر حیدری، علیرضا محمد، جلال اکبری، مجتبی شیری، عادل کلاه‌کج(82 تیاگو)، حسین بادامکی(119 شیث رضایی)، حوارملامحمد، کریم باقری، هادی نوروزی(65 مجتبی زارع)، محسن خلیلی

سرمربی: علی دایی

 

صبای قم: ارشاد یوسفی، مرتضی اسدی، مرتضی کاشی، ابولفضل حاجی‌زاده، سهراب بختیاری‌زاده، جابر انصاری(96 محمد همرنگ)، حمیدرضا فرزانه، داود حقی، محمد نوری، امیرحسین فشنگچی(58 محسن بیاتی‌نیا)، عباس محمدرضایی(77 اوکاتا) 

سرمربی: رسول کربکندی

 

دیدار دوم مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاههای کشور از ساعت 19:05 دقیقه امروز جمعه به قضاوت هدایت ممبینی در ورزشگاه آزادی تهران بین دو تیم پرسپولیس و صبای قم برگزار شد که دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل دست یافتند.

در این دیدار که بیش از 65 هزارتماشاگر از نزدیک آن را تماشا می کردند هر دو تیم در طول 120 دقیقه فوتبال متوسط و پایاپایی را به نمایش گذاشتند که موقعیت خطرناکی را روی دروازه یکدیگر خلق نکردند.

مرتضی کاشی از صبا در دقیقه اول نیمه اول وقت‌های اضافی با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد.تا صبا 29 دقیقه وقت‌های اضافی را با یک بازیکن کمتر دنبال کند.این دیدار در پایان 120 دقیقه گلی نداشت تا تکلیف تیم دیگر فینالیست را ضربات پنالتی مشخص کند.

 

شرح گل:

ضیافت‌ پنالتی‌ها این مسابقه زیر باد و باران شدید هیجان عجیب و غریبی داشت ابتدا حوارملامحمد پنالتی خود را به آسمان کوبید و صبا با دو ضربه حقی و کلمنتینو از پرسپولیس پیش افتاد اما بعد از به ثمر رسیدن پنالتی مجتبی زارعی پرسپولیس دو ضربه متوالی را توسط خلیلی و تیاگو وارد دروازه حریف کرد و دو پنالتی صبا توسط اسدی و ... با واکنش‌های عالی حقیقی مهار شد ولی در حالی که پرسپولیس در آستانه پیروزی بود شیث رضایی پنالتی خود را به تیر دروازه کوبید تا با ضربه سهراب بختیاری‌زاده کار به ضربات اضافی کشیده شود در این مرحله کریم باقری، ضربه خود را به گل تبدیل کرد و ابولفضل حاجی‌زاده بازیکن سابقه پرسپولیس پنالتی خود را به تیر دروازه کوبید تا پرسپولیس به فینال جام حذفی برسد.  

 

بهترین بازیکن: شاید علیرضا حقیقی با مهار دو ضربه پنالتی موثرترین بازیکن زمین بود اما سهراب بختیاری‌زاده کاپیتان صبا که تیمش را در طول 90 دقیقه مقابل حملات پرسپولیس رهبری کرد و بعد از 10 نفره شدن هم پا پس نکشید از نظر کیفی بهترین چهره میدان بود.

 

اتفاق ویژه: برق رفتگی در ورزشگاه آزادی بعد از اولین پنالتی این حس را به وجود آورد که ناظر بازی مسابقه را به دلیل آب و هوای بسیار بد قطع می‌کند. اما در شرایطی که همه چیز به سود صبا به نظر می‌رسید پرسپولیس ضیافت گیج‌کننده پنالتی‌ها را به سود خود تمام کرد تا به فینال جام حذفی برود

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد