فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

جام ملت‌های آسیا / ایران با عراق، کره شمالی و امارات همگروه شد

 

فوتبال روز:تیم ملی فوتبال کشورمان در پانزدهمین دوره رقابتهای فوتبال جام ملتهای آسیا با تیم های کره شمالی ، عراق و امارات در گروه چهارم قرار گرفت.

 

دقایقی پیش با انجام قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا 2011 تکلیف 4گروه دور نهایی روشن شد که ایران به همراه عراق، کره شمالی و امارات در گروه D این مسابقات قرار گرفت. با توجه به حضور کره‌شمالی، تیم صعودکننده به جام جهانی، عراق مدافع عنوان قهرمانی و ایران، می‌شود این گروه را دشوارترین گروه مسابقات دانست.

تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا 1992 با کره شمالی و امارات همگروه بود که در نهایت به دست ژاپن میزبان در همان مرحله مقدماتی از مسابقات حذف شد.

این دوره از مسابقات در کیفتی بالاتر از همیشه برگزار می‌شود و کنفدراسیون آسیا کشورها را ملزم کرده که دو هفته پیش از آغاز این مسابقات لیگ خود را تعطیل کنند و بازیکنان با آمادگی کامل در جام ملت‌های آسیا شرکت کنند. اولین بازی ایران در این مسابقات با عراق خواهد بود.


گروه بندی این رقابتها به شرح زیر است: 


گروه A : قطر ، کویت ، چین ، ازبکستان

گروه B : عربستان سعودی، سوریه ، اردن ، ژاپن
گروه C : کره جنوبی ، هند ، بحرین ، استرالیا

گروه D : عراق ، کره شمالی ، امارات ، ایران


 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد