فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دنیزلی قراردادش را با بشیکتاش تمدید کرد

  
فوتبال روز: شبکه تلویزیونی شو تی وی ترکیه دیشب گزارش داد که مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم بشیکتاش ترکیه، قراردادش را یک سال دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

 

این درحالی است که بشیکاش، مدافع عنوان قهرمانی، در رقابت های این فصل لیگ ترکیه از شانس چندانی برای فتح جام برخوردار نیست. آنها در حال حاضر در پایان هفته سی ام با 57 امتیاز پس از تیم های بورسا اسپور(65)، فنر باغچه(64) و گالاتاسرای (60) در رتبه چهارم جدول قرار دارند.

بشیکتاش در لیگ قهرمانان اروپا نیز نتوانست از مرحله گروهی صعود کند اما تنهاتیمی بود که موفق شد منچستر یونایتد را در الدترافورد شکست دهد.

خبر تمدید قرارداد دنیزلی در حالی منتشر شد که بشیکتاش در سه بازی اخیر به پیروزی نرسیده است و چهار روز قبل  نیز در مقابل رقیب همشهری اش، فنرباغچه 1-0 شکست خورد و این ناکامی با اعتراض شدید تماشاگران همراه بود.

در طول روزهای اخیر شایعاتی در مورد مذاکرات باشگاه هامبورگ برای به خدمت گرفتن فاتح تریم نیز به گوش می رسد که سرمربی سابق میلان و فیورنتینا این اخبار را تکذیب کرد. 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد