فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

دایی: دیدار با صبا فینال واقعی جام حذفی بود

 

فوتبال روز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار با صبا در واقع فینال اصلی جام حذفی بود.

 

علی دایی پس از برتری 4 بر 3 برابر صبای قم و فینالیست شدن پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنانم 120 دقیقه مردانه جنگیدند از همه آنها تشکر می‌کنم این پیروزی لایق هواداران پرسپولیس بود هر دو تیم خوب بازی کردند و هرچند حساسیت زیاد بر روی کیفیت مسابقه نیز تاثیر گذاشت.
وی ادامه داد: فوتبال خوبی بازی کردیم و طبق معمول فرصت‌های گلزنی زیادی داشتیم می‌توانستیم در طول 90 دقیقه 3 گل بزنیم و پیروز شویم که این امر اتفاق نیفتاد. در وقت‌های اضافی نیز فرصت گلزنی داشتیم.
سرمربی پرسپولیس با اشاره به قدرت صبا گفت:‌ این مسابقه فینال واقعی جام حذفی بود صبا تیم‌های قدرتمندی را حذف کرده است با این حال از هم اکنون نمی‌توانیم خود را قهرمان بدانیم زیرا در تمام دنیا تیم‌های مانند گسترش می‌توانند خطرساز باشند. گسترش تبریز تیم خوبی مانند ذوب‌آهن را حذف کرده است.
دایی در مورد عملکرد حقیقی گفت: از روزی که آمدم گفتم او یکی از 3 دروازه‌بان برتر فوتبال ایران است امروز نیز بدون اشتباه دروازه‌بانی کرد من به همه گفته‌ام هرکس باید حق خودش را بگیرد میثاق معمارزاده نیز یکی از دروازه‌بان‌های خوب ماست و هر تیمی آرزوی داشتن این دو دروازه‌بان را دارد.حقیقی نیز به خوبی پاسخ اعتمادم را داد.
سرمربی پرسپولیس در مورد کیفیت فوتبال امروز گفت: صبا با آمدن کربکندی متحول شده است و بازیکنان بزرگی دارد که زمانی همبازی من بوده‌اند ما فکر همه چیز را در این مسابقه کرده بودیم تصور می‌کردیم در طول 90 دقیقه پیروز شویم با این حال هر دو تیم فوتبال خوبی را انجام دادند و شاهد فوتبال کثیف نبودیم.
وی در مورد اینکه به کاشانی قول قهرمانی داده یا نه گفت:‌ زمانی که به این تیم آمدم با کاشانی حرف‌هایم را زدم من معتقدم پرسپولیس می‌تواند در جام حذفی موفق شود. 
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com   

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد