فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

حبیب کاشانی: رسیدن به فینال کمترین خواست مان از دایی بود

 

فوتبال روز:حبیب کاشانی پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صبا در جمع خبرنگاران گفت: بازی بسیار سخت و هیجا‌ن‌انگیزی بود.

 

خوشحالم که پرسپولیس در نهایت توانست با غلبه بر حریفش به فینال جام حذفی راه یابد و هواداران انبوهی که برای این دیدار آمده بودند را خوشحال کند.او عقیده دارد این کمترین خواست آنها از علی دایی است.یک قدم دیگر به قهرمانی در جام حذفی نزدیک شده و باید در این رقابت ها قهرمان شویم ،این را از کادر فنی و بازیکنان می خواهیم.
 او ادامه داد: باید از هواداران پرسپولیس تشکر ویژه داشته باشیم چرا که در این شرایط جوی و این ساعت از شب به استادیوم آمدند تا آخرین لحظه مسابقه روی سکوها نشستند و تیم شان را تشویق کردند.
 وی افزود: صبا تیم بسیار قدرتمندی بود. آنها از سرمربی و بازیکنان بسیار توانمندی بهره می‌برند که پیش از این توانسته بودند بزرگان زیادی در فوتبال چون سپاهان را شکست دهند. امیدوارم تیم ما در فینال چنین با قدرت ظاهر شده و قهرمان جام حذفی شود.
وی درباره وضعیت طلب عابدزاده از تیمش گفت: 100 میلیون تومان از قرارداد عابدزاده باقی مانده بود که هفته پیش به مدت یک هفته برای ما کار کرد و 86 میلیون تومان از پولش را گرفت و 14 میلیون از پول او باقی مانده که تقدیمش می‌کنیم.
وی درباره شایعه های مبنی بر مذاکرات پرسپولیس با بازیکنان برخی تیم‌ها از جمله هادی عقیلی گفت: این شایعات را تکذیب می‌کنم و هر تیمی مدعی است هر مسئولی از پرسپولیس با بازیکنانش مذاکره داشته می‌تواند به کمیته انضباطی از ما شکایت کند.
وی درباره مشخص شدن لیست بازیکنان مازاد تیمش گفت: هنوز برای پرسپولیس در فصل آینده به طور کامل نیازسنجی نکردیم و این شرایط را به پایان فصل موکول کردیم تا بر اساس نیازهایمان برای آینده تیم تصمیم بگیریم. 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد