فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

زمان مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام ملتها مشخص شد

 

فوتبال روز:زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا اعلام شد.

 

16 تیم شرکت‌کننده در رقابت‌های فوتبال جام آسیا 2010 با اولین گام خود در مسیر رسیدن به قهرمانی پانزدهمین دوره رقابت‌ها آشنا شدند و ایران در روز 12 دی اولین دیدار خود را در دوحه برگزار خواهد کرد.

قرعه کشی مسابقات جام آسیا در آکادمی اسپایر به نحوی هیجان انگیز بود که محمد بن همام رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اظهار داشت: بازیکنان، سرمربیان، داوران و هواداران مشتاق هستند که نشان دهند آینده از آن آسیا است.

قرعه‌کشی مسابقات به شرح زیر است:

گروه A:
1-قطر
2- کویت
3- چین
4- ازبکستان

قطر برای دومین بار میزبان است. این کشور اولین بار میزبانی نهمین دوره این رقابت‌ها در سال 1988 را بر عهده داشت و در آن سال به عنوان قهرمانی رسید اما این بار و در این سطح از رقابت‌ها هیچ مزیتی برای شاگردان برونو متسو وجود ندارد.

قطری‌ها رقابت قاره‌ای خود مقابل ازبکستان را که همراه با سوریه اولین تیم‌هایی بودند که نام خود را در فهرست تیم‌های شرکت کننده در این مرحله ثبت کردند، آغاز خواهند کرد. در حالی که در دیگر دیدار روز اول این گروه، حریف قطر در جام خلیج فارس مقابل چین، میزبان و قهرمان رقابت‌های جام آسیا در سال 2004 به میدان می‌رود.

مسابقه روز اول:
قطر- ازبکستان  

کویت- چین 
 

مسابقه روز دوم:
ازبکستان- کویت 

 چین- قطر 
 

مسابقه روز سوم:
قطر- کویت  

چین- ازبکستان

گرووه B:
1- عربستان سعودی
2- ژاپن
3- اردن
4- سوریه

گروه B شاهد رقابت میان 2 غول آسیا خواهد بود. عربستان سعودی قهرمان دوره قبل و ژاپن به مصاف هم می‌روند، هر 2 تیم قهرمانی 3 دوره مسابقات جام آسیا را در کارنامه دارند.

نمایش غرب- شرق، تکرار مرحله نهایی سال 2000 که با قهرمانی ژاپن به پایان رسید، تا روز سوم مسابقات به وقوع نمی پیوندد. در آن روز 2 تیم دیگر گروه اردن و سوریه بر سر کسب مکانی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف هم می‌روند.

مسابقه روز اول:
عربستان سعودی – سوریه 

ژاپن- اردن

مسابقه روز دوم:
سوریه- ژاپن

 اردن-  عربستان سعودی 
 

مسابقه روز سوم:
عربستان سعودی- ژاپن 

اردن- سوریه

گروه C:
1- کره جنوبی
2- هند
3- استرالیا
4- بحرین


هند با قرعه بسیار سختی رو به رو شده است. این کشور جنوبی آسیا برای اولین بار از سال 1984 در مرحله نهایی قاره حاضر شده است.

تیم باب هافتون رقابت خود را مقابل استرالیا آغاز می‌کند. استرالیا برای دومین بار به عنوان عضوی از کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مسابقات حاضر می‌شود. این تیم در سال 2007 برای اولین بار با این عنوان وارد مسابقات شده بود. این گروه همچنین شامل تیم‌های همیشه خطرناک بحرین و کره جنوبی است که برای دوازدهمین بار در این مرحله از بازی‌ها حاضر می‌شود.

مسابقه روز اول:
کره جنوبی- بحرین 

هند- استرالیا

مسابقه روز دوم:
بحرین- هند 

استرالیا- کره جنوبی

مسابقه روز سوم:
کره جنوبی- هند  

استرالیا- بحرین 
 

گروه D:
1- عراق
2- کره شمالی
3- امارات متحده عربی
4- ایران

عراق، قهرمان جام آسیا که با شکست عربستان در مرحله نهایی سال 2007 در جاکارتا، تیتر تمام روزنامه‌های جهان را به خود اختصاص داد، نمی‌توانست سخت تر از این قرعه برای دفاع از عنوان قهرمانی خود داشته باشد. این تیم در اولین دیدار گروه D با ایران، قهرمان 3 دوره از رقابت‌ها دیدار خواهد کرد.

علاوه بر ایران که برای دوازدهمین بار در این مرحله از بازی‌های آسیایی حاضر می‌شود، تیم باتجربه امارات متحده هشتمین حضور خود در بازی‌ها را تجربه می‌کند و کره شمالی که به جام‌جهانی 2010 راه یافته و با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل ترکمنستان در فینال 2010 دومین تیم صعودکننده به مسابقات است، در این گروه حاضر هستند.

مسابقه روز اول:
عراق- ایران (21 دی ماه)
کره شمالی- امارات متحده عربی 

 

مسابقه روز دوم:
ایران- کره شمالی (25 دی ماه)
امارات متحده- عراق


مسابقه روز سوم:
عراق- کره شمالی
امارات متحده عربی- ایران (29 دی ماه) 
 

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد