فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فرگوسن: قصد کناره‌گیری از سرمربیگری منچستر را ندارم

 

فوتبال روز:سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس بازنشسته شدنش را یک شایعه مسخره دانست.

 

به نقل از پایگاه خبری اسکای اسپورت، سر آلکس فرگوسن در واکنش به خبر بازنشستگی خود در پایان این فصل مسابقات لیگ برتر انگلیس آن را شایعه‌ای بی اساس خواند و گفت: این حرف‌ها مسخره است. قصد ندارم خود را بازنشسته کنم و اگر چنین هدفی داشته باشم آن را با افرادی نظیر دیوید گیل مدیر اجرایی منچستر و خانواده گلیزر (مالک منچستر) در میان خواهم گذاشت.

وی با اشاره به رقابت تیمش با چلسی برای کسب عنوان قهرمانی و فشار زیادی که تحمل می‌کند عنوان کرد: باید قبول کنید در زندگی استرس و فشار وجود دارد و من با استرس قرارداد دارم. تنها چیزی که باعث سلامتی من می‌شود ماندن در منچستر است. من یک آدم پوست کلفت هستم. 
 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد