فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

فوتبال روز

آخرین اخبار فوتبال ایران،لیگ برتر،دسته یک،پرسپولیس،استقلال،عناوین روزنامه های ورزشی،حاشیه های فوتبال،فوتبال دنیا،جدول لیگ برتر

شاهرودی: امیدوارم پرسپولیس در جام حذفی قهرمان شود

 

فوتبال روز:مربی جدید تیم فوتبال استیل آذین گفت: امیدوارم پرسپولیس در جام حذفی قهرمان شود و هوادارانش را خوشحال کند.

 

رضا شاهرودی در مورد پذیرفتن پیشنهاد پیروانی برای همکاری با این باشگاه اظهار داشت: با توجه به کادر مدیریتی قدرتمند باشگاه استیل آذین همچنین حضور دوست خوبم افشین پیروانی و البته احمدرضا عابدزاده پیشنهاد استیل آذین را پذیرفتم و امیدوارم مهره موثری برای این باشگاه باشم.

شاهرودی گفت: بعد از همکاری با داماش مدتی از فوتبال دور بودم اما پیشنهاد استیل آذین را مناسب دیدم و حالا در خدمت این باشگاه هستم. برای من مسئله مهم توانایی و قدرت کادر مدیریتی این باشگاه است و البته این موضوع که جمع پرسپولیسی ها تکمیل شده و همه در کنار هم برای موفقیت تیم استیل آذین تلاش می کنیم.

مربی جدید استیل آذین در خصوص تقابل با پرسپولیس گفت: من 12 سال پیراهن این تیم را بر تن داشته ام و همیشه به هوادارانش علاقمند بودم. پرسپولیس تیم محبوب من است اما به عنوان یک مربی حرفه ای باید با تفکر حرفه ای به این مسابقه نگاه کنم. ما با پرسپولیس رقابت داریم و امیدوارم در این رقابت موفق به کسب سهمیه و صعود به رقابت های اسیایی شویم.من این تیم را دوست دارم اما باید با تمرکز و تلاش به مسابقات آسیایی صعود کنیم. بسیاری از اعضای تیم استیل آذین از پرسپولیسی های سابق هستند و همیشه این تیم را دوست دارند اما در یک رقابت سالم و حرفه ای برای کسب سهمیه تلاش می کنیم.

شاهرودی به توان تیمی استیل آذین اشاره کرد و گفت: استیل آذین در هر پست دو بازیکن آماده و تاثیرگذار دارد و اگر به خوبی از این توان استفاده شود باید در بازی های باقیمانده نتیجه بگیرد. این تیم می‌توانست امتیازات بیشتری تا امروز جمع کند اما کار به روزهای آخر کشیده شده و امیدوارم از این فرصت باقیمانده به خوبی استفاده کنیم.

شاهرودی در پایان صعود پرسپولیس به بازی فینال جام حذفی را به هواداران این تیم تبریک گفت و اظهار داشت: پرسپولیس در مسابقه نیمه نهایی روز خوبی نداشت اما خوشحالی هوادارانش برای من اهمیت زیادی داشت.امیدوارم پرسپولیس در جام حذفی قهرمان شود و هوادارانش را خوشحال کند.  

 

 

                          شما  میتوانید از  آدرس  زیر  وارد صفحه اصلی 

                          سایت  شوید:  www.footballrooz.com     

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد